رئیس دبیرخانه هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی آذربایجان شرقی مطرح کرد: 

تحصیل ۵۶ هزار دانشجو در دانشگاه آزاد اسلامی آذربایجان شرقی

1401/11/16 - 17:22 - کد خبر: 86718 نسخه چاپی

نصر: رئیس دبیرخانه هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی آذربایجان شرقی گفت: دانشگاه آزاد اسلامی آذربایجان شرقی  دارای 56 هزار دانشجو و یک هزار و600 نفر هیات علمی و کارمند دارد  و 63 هزار دانشجوی خارجی در سطح کشور در حال تحصیل می باشند که می توان راهکارهایی را در سطح دانشگاه ها پیش رو گرفت تا حوزه گردشگری در استان تقویت یابد.

به گزارش نصر، محمدرضا ولیلو در نشست تخصصی راهکارهای توسعه گردشگری و حفظ و احیای میراث فرهنگی تاریخی آذربایجان شرقی در ابتدای سخنان خود ایام دهه فجر و روز پدر را تبریک گفت و ادامه داد: آذربایجان شرقی دارای شهرهای  قوی از نظر فرهنگی، آثار تاریخی و گردشگری می باشد که می تواند از نظر فرهنگی و گردشگری رتبه خوبی را به خود اختصاص دهد.
ولیلو گفت: دانشگاه آزاد اسلامی در استان دارای 400 شبکه و 35 واحد در سطح استان است که می توان با برگزاری همایش، چاپ نشریه و کتوب از پتانسیل دانشجویان در زمینه توریسم علمی، فرهنگی و پزشکی استفاده های بهینه ای شود تا منجر به پیشرفت حوزه گردشگرشود.
رئیس دبیرخانه هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی آذربایجان شرقی  در انتهای سخنان خود گفت: با تفاهم نامه بین اداره گردشگری و دانشگاه آزاد اسلامی و استفاده از پتانسیل دانشجویان معماری می توان در مرمت و ترمیم بناهای تاریخی همکاری هایی صورت گیرد.
انتهای پیام/
 تحصیل ۵۶ هزار دانشجو در دانشگاه آزاد اسلامی آذربایجان شرقی نصر

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار