فرمانده انتظامی آذربایجان شرقی خبر داد:

دستگیری کلاهبردار 70 میلیاردی در آذرشهر

1401/11/16 - 14:31 - کد خبر: 86705 نسخه چاپی

نصر: فرمانده انتظامی آذربایجان شرقی از دستگیری کلاهبردار 70 میلیارد ریالی با ۲۲ شاکی در آذرشهر خبر داد.

به گزارش نصر، سردار حسین عبدی، فرمانده انتظامی استان، در تشریح این خبر بیان داشت: در پی ارجاع یک فقره پرونده کلاهبرداری با ارائه چک بی محل، به پلیس آگاهی شهرستان آذرشهر، بررسی موضوع در دستور کار کارآگاهان قرار گرفت.
وی در ادامه افزود: بررسی‌های اولیه حاکی از این بود که شخصی با چرب زبانی و روش های متقلبانه اطرافیان و آشنایان خود را به بهانه داد و ستد  میلیارد ریالی اغوا و پس از دریافت چک از هر شخص، متواری شده و پاسخگوی نامبردگان نبوده است.
فرمانده انتظامی استان تصریح کرد: علی رغم حرفه ای عمل کردن متهم و نگذاشتن هیچگونه ردپایی از خود با این وجود کارآگاهان با تلاش‌های بی‌وقفه و به کارگیری اقدامات پلیسی و اطلاعاتی مخفیگاه متهم را شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه کلاهبردار حرفه ای را دستگیر کردند.
سردار عبدی با اشاره به اعتراف متهم به 22 فقره کلاهبرداری به ارزش 70 میلیارد ریال، گفت: همه مال باختگان پرونده شناسایی و به همراه متهم برای انجام مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.
فرمانده انتظامی استان آذربایجان شرقی در پایان به شهروندان توصیه کرد: از اعتماد و اطمینان بی جا به افراد ناشناس خودداری کرده و در صورت مشاهده موارد مشکوک موضوع را در اسرع وقت به پلیس اطلاع دهند.
انتهای پیام/
دستگیری کلاهبردار 70 میلیاردی در آذرشهر حمیدرضا سامبرانی

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار