خبر/

خیابان خیام تبریز یک طرفه شد

1401/11/16 - 08:08 - کد خبر: 86684 نسخه چاپی

نصر: خیابان خیام تبریز بر اساس مصوبه شورای ترافیک از 21 بهمن ماه امسال یک طرفه می شود.

به گزارش نصر، بر این اساس به اطلاع شهروندان می رساند؛ خیابان خیام تبریز از تاریخ 21 بهمن ماه امسال از سمت سه راهی اهراب تا تقاطع قطران یک طرفه خواهد شد.
این یک طرفه شدن شامل حمل و نقل عمومی ( تاکسی و اتوبوس ) نخواهد شد.
انتهای پیام/
 
خیابان خیام تبریز یک طرفه شد نصر

ثبت نظر

نمایش 1 نظر

پاسخ   کریم عابدینی   سال پیش  

با سلام خدمت مسئولین عزیز نصر
لطفا به پلیس محترم راهنمایی و رانندگی اطلاع رسانی کنید که بجای این کار اندکی هم فکر کنند و راه حل اساسی پیدا کنند. اینکار نه تنها گره ترافیکی منطقه را باز نمی کند بلکه وضعیت را بدتر خواند کرد همین الان از ابتدای قونقا تا سه راهی اهراب یکطرفه است اما متاسفانه پارکهای دوبله و سوبله در دو طرف خیابان امکان عبور حتی یک خودرو را گاهی مسدود می کند و دریغ از حضور یک پلیس در منطقه و این کار جدید نیز بار ترافیکی لاین حذف شده را به خیابان امام و خیابان صاحب منتقل خواهد کرد و این در حالی است که وضعیت فعلی این دو خیابان اصلا خوب نیست به نظرم اخطار به کسبه و اتحادیه های مستقر در منطقه و حضور دائمی پلیس و یا نصب دوربینهای کنترل پارک برای جلوگیری از توقف راه حل معقول مشکل می باشد.
یک کار غیر کارشناسی دیگر در منطقه نصب چراغ دو زمانه در چهار راه لاله است که ترافیک سنگین چهار راه را که فقط عصرها و ظهر ها وجود داشت دائمی کرده است در حالیکه حذف مرغ فروشهای ابتدای اشرفی لاله کل مشکل را حل می کند
پژوهشیار