خبر/

ایفاچی برترین شرکت تبلیغاتی شد

1401/11/13 - 22:25 - کد خبر: 86623 نسخه چاپی

نصر: شرکت تبلیغاتی ایفاچی به عنوان کانون برتر استان آذربایجان شرقی در ارزیابی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی انتخاب شد.

به گزارش نصر؛ حسن گلی معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارساد اسلامی آذربایجان شرقی همزمان با ایام الله دهه فجر، به همراه رئیس گروه رسانه و کارشناس تبلیغات اداره کل، در کانون‌های تبلیغاتی ایفاچی فیلم و لوحه حضور یافته و با مدیران این دو کانون دیدار و گفتگو کردند. 
در ابن بازدید معاون اداره کل در این دیدارها، در جریان آخرین وضعیت کانون‌های تبلیغاتی قرار گرفت و بر لزوم تسریع در روند تاسیس انجمن کانون‌های تبلیغاتی استان تاکید کرد. گلی در این دیدار صرف نگاه اقتصادی به تبلیغات محیطی را آسیب مهم حوزه تبلیغات دانست و اظهار داشت : شهرداری ها باید قبل از ایجاد فضاها و بیلبوردهای تبلیغی جهت واگذاری به کانون‌های تبلیغاتی، به تبعات آن از منظر زیبایی بصری شهر توجه نمایند و کانون‌های تبلیغاتی هم در طرح های خود این مهم را مد نظر داشته باشند. 
گلی همچنین با اشاره به فرا رسیدن ایام الله دهه فجر بر لزوم ایفای نقش فعال کانون‌ها در بزرگداشت مناسبت های انقلابی و مذهبی تاکید کرد. 
وی طی این دیدارها از شروع فرایند عضویت فعالان کانون‌های تبلیغاتی در صندوق هنر خبر داد و لوح تقدیر وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی را به مدیران کانون‌های تبلیغاتی ایفاچی و لوحه که در ارزیابی اداره کل تبلیغات وزارتخانه به عنوان کانون‌های برتر شناخته شده بودند، تقدیم کرد. 
مدیران این کانون‌ها نیز در سخنان خود، بر لزوم راه اندازی انجمن کانون‌های تبلیغاتی تاکید نموده و خواستار رتبه بندی کانون‌ها شدند. 
گفتنی است بیش از ۶۰۹ کانون تبلیغاتی  در استان آذربایجان شرقی در حال فعالیت هستند که ۲۹ مورد از این کانون‌ها طی سال جاری مجوز فعالیت دریافت کرده اند.
انتهای پیام/
ایفاچی برترین شرکت تبلیغاتی شد نصر

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار