نماینده ولی فقیه در استان مطرح کرد: 

وحدت آحاد مردم، عامل پیروزی انقلاب اسلامی بود/ جامعه نیازمند امید و نشاط است

1401/11/13 - 16:13 - کد خبر: 86609 نسخه چاپی

نصر: نماینده ولی فقیه در استان گفت: مردم تبریز همچون سیلی در آن روز پای کار بودند، وحدت آحاد مردم موجب شده بود که همه بیایند، تمام اقشار جامعه در انقلاب حضور داشت، وحدت یکی از عوامل پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران بود. 

به گزارش نصر، "سید محمد علی آل هاشم" عصر دیروز 12 بهمن با حضور در جشن پیروزی چهل و چهارمین سالگرد انقلاب اسلامی در جمع کارکنان شرکت فولاد ماهان گفت: ایمان و اعتقاد مردم از عوامل مهم پیروزی انقلاب اسلامی ایران است، تاسوعا و عاشورای آن سال ها، مردم در کنار شهید قاضی طباطبایی نماز جماعت را اقامه کردند. 
 

وی ادامه داد: مردم تبریز همچون سیلی در آن روز پای کار بودند، وحدت آحاد مردم موجب شده بود که همه بیایند، تمام اقشار جامعه در انقلاب حضور داشت، وحدت یکی از عوامل پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران بود. 
 

وی خاطرنشان کرد: یکی از عوامل اصلی و مهم انقلاب، رهبری های صحیح و پیامبرگونه حضرت امام راحل بود. 
آل هاشم گفت: امروز بعد از چندین سال از ارتحال امام انقلاب اسلامی ایران با همان صراحت رهبری امام رهبری می‌شود و مسلمانان جهان توسط مقام معظم رهبری هدایت می شوند؛ پیامی که مقام معظم رهبری به جوانان اروپایی فرستادند تاثیرات زیادی داشت.
 

وی خطاب به مسئولین استانی گفت: ایجاد فرصت هایی برای شادی کردن، با نشاط کردن و باهم بودن مردم لازم است که صورت بگیرد.
امام جمعه تبریز گفت: اسلام با شادی مخالف نیست، امامان ما نیز فرموده‌ اند در شادی ما شاد باشید.
وی تصریح کرد: در ایام دهه فجر جشن ها را برگزار کنید و در ایام شعبان و دیگر ایام های شادی جشن بگیرید، برای برگزاری این جشن ها در جامعه نیازمند امید و نشاط هستیم.
وی ادامه داد: تمام افرادی که مسئولیت دارند نسبت به ایجاد امید برای آینده تلاش کنند، مشکلات با امیدواری نسبت به آینده قابل رفع است.
 

وی در ادامه در رابطه با پیشرفت های فرهنگی انقلاب اسلامی، گفت: تحولی که در جوانان در دوران انقلاب اسلامی ایجاد شده است حائز اهمیت است، البته در این مدت ریزش هایی داشته ایم که طبیعی است اما در مقابل چه رویش هایی داشتیم.
وی با اشاره به خاطره بازدید از اعتکاف سال گذشته گفت: در بازدیدی که از اعتکاف سال گذشته داشتم، در هنگام ورود به مسجد جامع تبریز جوانانی را دیدم که برای اعتکاف آمده بودند، سر و وضع خوبی هم نداشتند اما برای اعتکاف آمده بودند. 
وی با تاکید بر اهمیت جوانان در جامعه تصریح کرد: در مورد جذب جوانان نیازمند راه ها و روش های مختلف هستیم
جوانی که آستین کوتاه پوشیده است را نباید از خود دور کنیم، یا جوانی که مدل موی آن متفاوت است؛ آیا اشکال شرعی دارد؟ چه مشکلی دارد؟ باید قبول کنیم که در ابتدای کار افراط و تفریط زیادی داشتیم. 
 

وی ادامه داد: از جوانان مراقبت کنیم، هیئت امنای مساجد از جوانان مراقب باشند، عوض اینکه نماز گزار جذب کنیم نهاد ها در مساجد با همدیگر مقابله می‌کنند! این جوانان آبروی کشورمان هستند، تولیدی که در کشور وجود دارد به دست همین جوانان است.
وی در پایان در رابطه با سایر پیشرفت های مهم، خاطرنشان کرد: در حوزه فولاد ببینید در کشور چه پیشرفت هایی صورت گرفته است، رمز موفقیت کشور تقویت تولید ملی، ترویج فرهنگ مصرف تولید ملی است.
گزارش نصر می افزاید، در این مراسم از جمعی از خانواده های شهدا از سوی شرکت فولاد ماهان تجلیل بعمل آمد.
انتهای پیام/
وحدت آحاد مردم، عامل پیروزی انقلاب اسلامی بود/ جامعه نیازمند امید و نشاط است محمدرضا اخگرگداز

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار