مدیر کل آموزش و پرورش استان زنجان؛

دانش‌آموزانی استثنایی زنجان راهی سفر مشهد می‌شوند

1398/09/14 - 13:23 - کد خبر: 8659 نسخه چاپی

نصر: مدیر کل آموزش و پرورش استان زنجان گفت: دانش‌آموزان استثنایی که تاکنون به زیارت امام رضا (ع) مشرف نشده‌اند، را تقبل می‌کند.

به گزارش نصر به نقل از فارس، ابراهیم رفیعی ظهر امروز در مراسم گرامیداشت روز جهانی معلولان اظهار کرد: آموزش و پرورش در دوره اخیر با اجرای سند تحول چند کار را به صورت جدی دنبال می‌کند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان با بیان اینکه سند تحول مقدماتی نیاز دارد، تاکید کرد: چرخش‌های تحول آفرین در سند تحول مورد توجه است.

وی با بیان اینکه یکی از این اقدامات ایجاد تحول در محیط‌های آموزشی است، تصریح کرد: تلاش می‌شود سیستم آموزشی متمرکز به سیستم دارای محیط‌های یاددهی متعدد تغییر پیدا کند.

رفیعی با بیان اینکه یکی از محل‌های متنوع یادگیری کانون‌ها است، ادامه داد: کانون‌های آموزش و پرورش در زنجان توسعه می‌یابد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان با بیان اینکه آموزش در محیط بانشاط ورزشی مورد توجه سند تحول بنیادین است، گفت: به همین منظور ۱۴ طرح ورزشی در هفته جاری به بهره‌برداری رسید.

وی با اشاره به اینکه در جلسه امروز دو ساختمان مختص مدارس استثنایی ساخته می‌شود، عنوان کرد: قرار شده تامین زمین با استان و  اعتبار ساخت آن ساخته شود.

رفیعی افزود: سازمان آموزش استثنایی هزینه سفر دانش‌آموزانی که تاکنون به زیارت امام رضا (ع) مشرف نشده‌اند را تقبل می‌کند.

در ادامه جلسه الهه قلی فلاح ورزشکار نابینای زنجان به صحبت پرداخت و ضمن معرفی توانایی دانش‌آموزان و از عدم اشتغال خود گلایه کرد که رئیس سازمان آموزش استثنایی پیشنهاد فعالیت در این سازمان و تربیت دانش‌آموزان را به وی ارائه داد.

انتهای پیام/

دانش‌آموزانی استثنایی زنجان راهی سفر مشهد می‌شوند خبرگزاری فارس


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار