معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری کلانشهر تبریز خبر داد:

هوشمند سازی سه تقاطع تبریز

1401/11/13 - 12:08 - کد خبر: 86587 نسخه چاپی

نصر: در راستای مدیریت بهینه تقاطع ها و کاهش ترافیک و تسهیل عبور و مرور، در سه تقاطع لاله، رودکی و عارف طرح هوشمند سازی اجرا گردید.

به گزارش نصر، معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تبریز با اشاره به آغاز عملیات هوشمند سازی و مدیریت بهینه تقاطع های شهری در کلانشهر تبریز گفت: در راستای کاهش ترافیک و تسهیل در عبور و مرور شهروندان این معاونت در فاز نخست نسبت به هوشمند سازی و مدیریت بهینه چراغ های راهنمایی رانندگی در سه تقاطع لاله، رودکی و عارف اقدام نموده که بر اساس گزارشات مردمی، نظریه پلیس راهور و همچنین بازدیدهای میدانی کارشناسان حمل و نقل و ترافیک از محل های مذکور کاهش محسوس و مطلوبی در زمینه بار ترافیک را شاهد می باشیم.
یعقوب وحیدکیا در خصوص جزئیات این خبر گفت: معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تبریز در ادامه فعالیت‌های خود در زمینه تسهیل عبور و مرور شهری و بر اساس و اولویت بندی اقدام به هوشمندسازی سایر تقاطع‌ها نیز خواهد نمود.
ایشان در خصوص اهمیت و تاثیر هوشمند سازی چراغ های راهنمایی افزود: یکی از موثرترین شیوه های بهبود مشکلات تردد شهروندان در تقاطع ها بازنگری مجدد در زمانبندی و فاز بندی چراغ ها و جانمایی آنها می باشد که این امر  در این فاز کاری مورد توجه قرار گرفته می شود. در پایان ایشان خواستار حضور و مشارکت فعال شهروندان در اطلاع رسانی به سازمان مدیریت و مهندسی شبکه حمل و نقل از وضعیت چراغ ها شد.
انتهای پیام/
هوشمند سازی سه تقاطع تبریز نصر

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار