رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) :

برای مبارزه با فساد باید کاهلی و بیکاری را ریشه‌کن کرد

1401/11/12 - 18:17 - کد خبر: 86545 نسخه چاپی

نصر: رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) با تاکید بر ضرورت توانمندسازی و ارتقای اقتصاد مددجویان و رعایت تکریم آنان گفت: برای مبارزه با فساد باید کاهلی و بیکاری را ریشه‌کن کرد.

به گزارش نصر، سید مرتضی بختیاری روز چهارشنبه در جشن خودکفایی مجریان طرح‌های اشتغال، اظهارداشت: امروز خدمت به مددجویان کمیته امداد باعث افتخار است و توانمندی مددجویان اولویت این نهاد انقلابی است.
وی افزود: دستاوردهای انقلاب بسیار زیاد است و انقلاب شکوهمند اسلامی با این دستاوردها شناخته می‌شود.
بختیاری با اشاره به اهمیت امور خیر و دستگیری از هموطنانی که به هر دلیلی از توان اقتصادی کمتری برخوردارند، ادامه داد: هر که توان دارد باید پشت سنگر خدمت بایستد.
در این مراسم، مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان تهران گفت: ۳۱۳ سرپرست خانوار کمیته امداد و نیازمند با اقدامات صورت گرفته و با دریافت تسهیلات اشتغال به خودکفایی رسیدند و از چرخه حمایت امداد خارج شدند.
سید ابوالفضل پرپنچی داشتن شغل را یکی از ارکان مهم از بین بردن فقر برشمرد و اظهار داشت: امروز مددجویان تهرانی با خودباوری به مرحله خودکفایی رسیدند و امروز کارآفرین شدند.
وی ادامه داد: باید عرصه را برای ورود ۸۰ هزار خانواده تحت پوشش کمیته امداد تهران و نیازمند به عرصه اشتغال آماده کنیم و بتوانیم در حوزه درآمد پایدار اقدام کنیم.
پرپنجی با بیان اینکه ایجاد ۳۰ هزار شغل برای امسال پیش‌بینی شده است، گفت: تاکنون در این حوزه اقدامات خوبی صورت گرفته و امیدوارم با همکاری بانک‌ها اعتبار یک هزار و ۴۶۰ میلیارد تومانی مدنظر قرار گرفته، جذب شود.
انتهای پیام/
برای مبارزه با فساد باید کاهلی و بیکاری را ریشه‌کن کرد خبرگزاری ایرنا

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار