رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران:

حکم قانونی تبدیل وضعیت ایثارگران سال آینده هم نفوذ اجرایی دارد

1401/11/12 - 17:11 - کد خبر: 86542 نسخه چاپی

نصر: قاضی زاده هاشمی گفت: تاکنون ۱۵۰ هزار ایثارگر مشمول در دستگاه‌ها تبدیل وضعیت شده‌اند که نام و مشخصات ۶۰ هزار از این تعداد در سامانه سازمان امور اداری استخدامی ثبت شده است.

به گزارش نصر، سید امیرحسین قاضی‌زاده در پاسخ سؤالی درباره تبدیل وضعیت ایثارگران در لایحه بودجه ۱۴۰۲ افزود: این حکم قانونی همچنان به قوت خود باقی است و دستگاه‌های اجرایی و اداری سال ۱۴۰۲ هم به تبدیل وضعیت ایثارگران باقیمانده خود مکلف هستند.
معاون رئیس جمهور خاطرنشان کرد: تاکنون ۱۵۰ هزار ایثارگر مشمول در دستگاه‌ها تبدیل وضعیت شده‌اند که نام و مشخصات ۶۰ هزار از این تعداد در سامانه سازمان امور اداری استخدامی ثبت شده است.
رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران به دستگاه‌هایی که تاکنون کمتر به این حکم قانونی عمل کرده‌اند هشدار داد و گفت: این حکم قانون منتفی نمی‌شود مگر آنکه دایره شمولش تغییر یابد و بر همین اساس بی‌اعتنایی دستگاه‌ها در نهاد‌های نظارتی و مجلس قابل پیگیری و رسیدگی است.
بر اساس بند (و) تبصره ۲۰ قانون بودجه ۱۴۰۱ کل کشور دستگاه‌های اجرایی و اداری مشمول موظف شده‌اند ایثارگران خود را به رسمی، تبدیل وضعیت کنند.
رؤسای سازمان‌های امور اداری و استخدامی و برنامه و بودجه هم در تاریخ هفت تیر ۱۴۰۱ با صدور و ابلاغ دستورالعملی، مدیران همه دستگاه‌های مشمول اجرایی و اداری را به رعایت کامل حکم قانونی تبدیل وضعیت ایثارگران مکلف کردند.
انتهای پیام/
حکم قانونی تبدیل وضعیت ایثارگران سال آینده هم نفوذ اجرایی دارد باشگاه خبرنگاران جوان

ثبت نظر

نمایش 1 نظر

پاسخ   کامبیزمحبی جوانمردی کدملی ۴۶۶۸۸۱۱۹۲۰   سال پیش  

ده سال سابقه کار دارم دراداره آب فاظلاب مدارک هم تحویل دادیم وهنوزخبری از تبدیل وضعیت ما نیست به همه اداره ابلاغ شدبجزاداره آبفا چهارمحال بختیاری
پژوهشیار