بازی های المپیک توکیو 2020/

هشت میلیون نفر برای خرید بلیت المپیک توکیو ثبت نام کردند

1398/09/14 - 13:53 - کد خبر: 8653 نسخه چاپی

نصر: روزنامه ژاپن تودی گزارش کرد که نزدیک به هشت میلیون نفر از ساکنان ژاپن تاکنون برای خرید بلیت بازی های المپیک و پارالمپیک توکیو ۲۰۲۰ میلادی ثبت نام کرده اند.

به گزارش نصر به نقل از ایرنا، در ماه می امسال در نخستین مرحله از فروش بلیت های المپیک توکیو ۲۰۲۰ به صورت بخت آزمایی نزدیک به ۳ میلیون و ۲۲۰ هزار قطعه بلیت فروخته شد.

کمیته سازماندهی و تشکیلات رقابت ها همان زمان از ترافیک بسیار سنگین روی پایگاه اینترنتی خود خبر داد و سپس اعلام کرد که در ماه اوت (۱۰ مرداد تا ۱۰ شهریور) نیز ۳۵۰ هزار بلیت دیگر عرضه شده است.

مرحله دوم فروش به روش بخت آزمایی از ۱۳ نوامبر (۲۲ آبان) شروع شده است و این بار نزدیک به یک میلیون عدد بلیت برای همه رقابت ها از جمله مراسم افتتاحیه و اختتامیه بازی ها ارایه شده است.

اسامی خریدارانی که برنده این بخت ازمایی شده اند تا روز ۱۸ دسامبر (۲۷ آذر) اعلام می شود و آنهایی که در این فهرست هستند تا ۱۰ ژانویه (۲۲ دی) برای تهیه بلیت وقت دارند.

مرحله دوم فروش بلیت های پارالمپیک توکیو نیز از ماه ژانویه ۲۰۲۰ شروع می شود از بهار سال ۲۰۲۰ میلادی نیز فروش گسترده در پایگاه اینترنتی کمیته تشکیلات بازی ها و باجه های بلیت فروشی شروع می شود.

در مرحله نهایی نیز نزدیک به ۹ میلیون عدد بلیت برای فروش در اختیار فروشگاه ها، باجه ها و غرفه های بلیت فروشی سراسر ژاپن قرار خواهد گرفت.

انتهای پیام/

هشت میلیون نفر برای خرید بلیت المپیک توکیو ثبت نام کردند خبرگزاری ایرنا


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار