مدیرعامل شرکت گاز آذربایجان شرقی؛

۹۸.۵ درصد روستاهای آذربایجان شرقی از نعمت گاز برخوردار شدند

1401/11/12 - 15:20 - کد خبر: 86526 نسخه چاپی

نصر: مدیرعامل شرکت گاز آذربایجان شرقی گفت: اکنون ۱۰۰درصد خانوارهای شهری و ۹۸.۵ درصدخانوارهای روستایی در این استان از گاز طبیعی بهره مند هستند که با به ثمر رسیدن پروژه های دهه مبارک فجر، درصد بهره مندی روستایی به ۹۸.۷ می‌رسد.

به گزارش ایرنا، نادر کمالی روز چهارشنبه در جمع خبرنگاران خاطرنشان کرد: دهه فجر امسال، آخرین گام های گازرسانی در استان برداشته شده و با آغاز و بهره برداری از پروژه های گازرسانی در سال آینده، شاهد اتمام بهره مندی بخش خانگی از گاز طبیعی و تحقق شعار استان سبز در مسیر ایران قوی در دولت مردمی خواهیم بود.
وی با اشاره به بهره برداری از ۲۷ پروژه گازرسانی با سرمایه گذاری ۱۲۵ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان همزمان با دهه مبارک فجر اظهار کرد: در این ایام گازرسانی با ۲۷ روستا، هفت پروژه در حوزه جنبی و ساختمانی و دو  پروژه در حوزه صنایع و چهار پروژه حفاظت الکترنیکی در راستای توزیع رفاه، ارائه خدمات بهینه و مطلوب به مردم به بهره برداری می رسد.
مدیرعامل شرکت گاز استان دهه فجر را فرصتی برای انعکاس ثمرات انقلاب اسلامی در حوزه های عملکردی دانست و خاطرنشان کرد: در راستای تحقق گام دوم انقلاب اسلامی، عدالت محوری، شفاف سازی و انعکاس عملکرد خدمات رسانی صادقانه به مردم در صدر فعالیت های شرکت گاز استان قرار دارد.
هفته دولت امسال گازرسانی به ۸۰ روستای آذربایجان‌شرقی با پوشش یک هزار و ۳۹۹ خانواری و صرف ۸۳ میلیارد تومان هزینه کرد به بهره‌برداری رسید.
انتهای پیام/
۹۸.۵ درصد روستاهای آذربایجان شرقی از نعمت گاز برخوردار شدند خبرگزاری ایرنا

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار