با حضور مدیر عامل بیمه ایران در تبریز صورت گرفت؛

بازدید از واحد دچار خسارت شده در شهرک صنعتی سلیمی / پرداخت هزینه خسارت ها

1401/11/12 - 12:47 - کد خبر: 86516 نسخه چاپی

نصر: به دنبال بروز حادثه آتش سوزی در شرکت پالایش روغن سکان به دلیل نشت روغن از مخازن دچار روز گذشته مدیر عامل بیمه ایران در تبریز حاضر شد.

به گزارش نصر، بالافاصله و در ساعات اولیه پس از اطفای کامل حریق کارشناسان شرکت در محل حاضر و نسبت به برآورد و کارشناسی اولیه اقدامات لازم را بعمل آوردند.
روز گذشته هم حسن شریفی مدیرعامل بیمه ایران در آخرین برنامه از سفر یک‌روزه خود به آذربایجان شرقی با حضور خود در محل کارخانه پالایش روغن سکان ضمن دلجویی از  بیمه گذار باسابقه و وفادار بیمه ایران از حسن‌اعتماد وی  به بیمه ایران تقدیر کرده و دستور لازم جهت پاکسازی محیط و همچنین پرداخت سریع خسارت صادر کرد.
مقرر شد مدیریت بیمه های اموال شرکت بلافاصله مبلغ ۳۰ میلیارد ریال به صورت علی الحساب به این بیمه گذار پرداخت گردد.
شریفی بیمه را به عنوان پشتوانه صنعت و تولید عنوان کرد و گفت : در هنگام حوادث بیمه تنها حامی تولیدکنندگان است.
همچنین ؛ هدائی مدیرعامل شرکت پالایش روغن سکان نیز از حضور به موقع کارشناسان و همچنین مدیرعامل بیمه ایران تقدیر کرد و گفت: در این حادثه ما به عینه به ظرفیت بالای صنعت بیمه و حمایت واقعی این صنعت از تولیدکنندگان آگاه شدیم.
در این دیدار  فرماندار آذرشهر نیز حضور مدیرعامل بزرگترین شرکت بیمه را در شهرک صنعتی شهید سلیمی مایه دلگرمی تولیدکنندگان برشمرد و از مدیرعامل بیمه ایران خواستار حمایت بیشتر صنعت بیمه از تولیدکنندگان شدند.
در پایان مدیر عامل بیمه ایران قول مساعد داد تا در صورت عقد تفاهم نامه همکاری میان بیمه ایران و شهرک های صنعتی و پوشش بیمه ای کامل تمام واحدهای صنعتی حمایت لازم جهت خرید و دراختیار قراردادن دو دستگاه خودروی مدرن آتش نشانی به شهرک صنعتی شهید سلیمی اقدام نمایند.
انتهای پیام/
بازدید از واحد دچار خسارت شده در شهرک صنعتی سلیمی / پرداخت هزینه خسارت ها نصر

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار