خبر/

دستور مخبر برای رفع مشکلات زلزله‌ زدگان خوی

1401/11/11 - 20:15 - کد خبر: 86500 نسخه چاپی

نصر: معاون اول رئیس جمهور، ضمن شنیدن دغدغه‌ها و مطالبات مردم خوی، دستور‌های لازم را برای کمک‌‌رسانی و تأمین نیاز‌ها به مسئولان استان آذربایجان غربی، صادر و آنان را مکلف کرد به منظور رفع مشکلات زلزله‌ زدگان، اقدام فوری کنند.

به گزارش نصر، با توجه به اطلاع نداشتن مسئولان استانی و کشوری مستقر در شهر خوی از سفر محمد مخبر، او به مناطق آسیب‌دیده این شهرستان رفت و گفتگوی بی‌واسطه با اهالی آن برای بررسی وضعیت و روند امداد رسانی به آسیب‌ دیدگان زلزله داشت.
 معاون اول رئیس جمهور، ضمن شنیدن دغدغه‌ها و مطالبات مردم، دستور‌های لازم را برای کمک‌‌رسانی و تأمین نیاز‌ها به مسئولان استان، صادر و آنان را مکلف کرد به منظور رفع مشکلات زلزله‌ زدگان، اقدام فوری کنند.
 مخبر، همچنین با توجه به سرمای شدید هوا، بر تأمین بیشتر امکانات اسکان و لوازم گرمایشی تأکید کرد و ضمن تسلیت به خانواده جان‌باختگان و آرزوی شفای عاجل برای مصدومان، به مردم اطمینان داد که دولت به‌طور جدی و با همه توان، خسارات وارده به منازل مسکونی و لوازم خانگی آنان را جبران خواهد کرد.
 مردم مناطق زلزله زده شهرستان خوی، حضور معاون اول رئیس جمهور را مایه دلگرمی و آرامش خاطر عنوان کردند و به بیان دغدغه‌ها و نیاز‌های خود در فضایی صمیمانه با مخبر پرداختند.
 گفتنی است، شنبه هشت بهمن، زلزله‌ای به بزرگی ۵،۹ ریشتر، شهرستان خوی در استان آذربایجان غربی را لرزاند و ضمن ایجاد مصدومیت و خسارات جانی، موجب آسیب به واحد‌های مسکونی در روستا‌های این شهرستان شد.
انتهای پیام/
دستور مخبر برای رفع مشکلات زلزله‌ زدگان خوی نصر

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار