امام‌جمعه تبریز؛

حذف کارت‌های سوخت بی‌دلیل بود

1398/09/14 - 13:25 - کد خبر: 8650 نسخه چاپی

نصر: نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌شرقی و امام‌جمعه تبریز با بیان اینکه ایراداتی بر نحوه اصلاح قیمت بنزین وارد است، گفت: حذف کارت‌های سوخت در سال‌های گذشته بی‌دلیل بود.

به گزارش نصر به نقل از ایرنا، حجت الاسلام والمسلمین محمدعلی آل هاشم روز پنجشنبه در آیین تجلیل از خادمان موکب اکبریه مسجد امیرالمومنین شهر خسروشاه، افزود: اشکالات عدیده ای به نحوه اجرای قانون هدفمندی یارانه بنزین وارد است که عدم افزایش تدریجی قیمت در سال های گذشته و عدم آگاه سازی و اقناع مردم از جمله این ایرادها می باشد.

وی با بیان اینکه دشمنان اسلام طرح ایجاد تفرقه بین مسلمانان و ایجاد آشوب در کشورهای اسلامی را در دستور کار دارند، اظهار داشت: استکبار جهانی مقارن با اربعین حسینی آشوب های خیابانی را در جهت تضعیف حشدالشعبی عراق دامن زد، اما حضور میلیونی شیعیان در راهپیمایی عظیم اربعین آنها در اجرای برنامه های خود ناکام گذاشت.

آل هاشم اضافه کرد: دشمنان در طرح خود از بین بردن وحدت ملت ایران و عراق را هدف گذاری کرده بودند اما هوشیاری هر دو ملت ابتکار عمل را از استکبار گرفت و آنها را در رسیدن به اهداف شوم خود ناکام گذاشت.

وی با تاکید بر نقش ممتاز موکب های خدمات رسان اربعین در ناکام گذاشتن استکبار جهانی علیه شیعه، یادآوری کرد: موکب های اربعین با اقدامات فرهنگی و اجتماعی خود علاوه بر ترویج شعائر مذهبی به سیاست های شوم دشمن پاسخی قاطع دادند.

آل هاشم با بیان اینکه دشمنان همچنان طرح تفرقه و آشوب را دنبال می کنند، اظهار داشت: ایجاد ناآرامی در عراق، لبنان و بعد از آن شهرهای ایران طرحی بود که با افزایش قیمت بنزین در کشور ما پیگیری شد.

وی ادامه داد: دشمنان اسلام و انقلاب با فرصت طلبی از موضوع گرانی بنزین در تلاش بودند با ایجاد اغتشاش و آشوب های خیابانی ایران را ناآرام نشان دهند و تعدادی خود فروخته و ناآگاه نیز در این میان به آتش دشمن بنزین ریختند.

آل هاشم با قدردانی از هوشیاری ، آگاهی و بصیرت مردم در این فتنه از پیش طراحی شده، افزود: مردم تبریز بار دیگر در این برهه از تاریخ پرافتخار کشورمان بصیرت و زمان شناسی خود را به منصه ظهور رساندند و خط خود را از اغشتاشگران جدا کردند.

وی اظهار داشت: ملت آذربایجان برای پاسداری از خون ۱۰ هزار شهیدی که تقدیم اسلام و انقلاب کرده اند همچون همیشه پیشگام این حرکت انقلابی شدند و اجازه ندادند دشمن به بهانه بنزین امنیت ملت مظلوم اما مقتدر ایران را به مخاطره بیاندازد.

انتهای پیام/

حذف کارت‌های سوخت بی‌دلیل بود خبرگزاری ایرنا


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار