خبر/

تبریز در کیش برتر شد

1401/11/11 - 13:39 - کد خبر: 86478 نسخه چاپی

نصر: غرفه شهرداری کلانشهر تبریز به عنوان یکی از برترین غرفه‌های نمایشگاه بین المللی شهر پایدار کیش معرفی شد.

به گزارش نصر، نخستین «اجلاس و نمایشگاه بین‌المللی شهر پایدار» که با هدف ارائه دستاوردهای شرکت‌های دانش بنیان در راستای پایداری اجتماعی، اقتصادی، زیست محیطی و شهر هوشمند؛ با مشارکت بیش از ۲۸۰ شرکت کننده شامل وزارتخانه‌ها، دانشگاه‌ها، استانداری‌ها، شهرداری های کلانشهرها و مراکز استان‌ها، مناطق آزاد، شهرهای جدید، بانک‌ها، بیمه‌ها، صنایع سبز، خودروسازها، اپراتورها، شرکت‌های دانش بنیان، شرکت‌های زیرساخت‌ها و تجهیزات هوشمند در جزیره کیش آغاز به کار کرده بود شامگاه یکشنبه 9 بهمن به کار خود پایان داد.
در این نمایشگاه شهرداری کلانشهر تبریز به معرفی محصولات و خدمات خود به ویژه در حوزه مدیریت شهری ، فناوری اطلاعات، زیر ساخت های شهری و ... پرداخت که مورد استقبال شرکت کنندگان و بازدیدکنندگان قرار گرفت.
به دلیل تمرکز بالای شهرداری تبریز در راستای ارتقای خدمات و محصولات در شهر تبریز و مناطق کم برخوردار نسبت به کلانشهر های دیگر و توسعه زیرساخت ها در بحث مدیریت شهری در جهت توسعه پایدار شهری، بهره گیری از خدمات این ارگان مورد توجه و استقبال شهرداران قرار گرفت.
همچنین حضور شهرداران و مدیران سازمان های مختلف در غرفه شهرداری تبریز منتج به انعقاد تفاهمنامه های همکاری میان این شهرداری با شهرداری های قزوین، اراک و زنجان در زمینه استقرار و پشتیبانی پروژه ها  شد.
انتهای پیام/
تبریز در کیش برتر شد نصر

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار