استاندار آذربایجان شرقی:

صداوسیما فصل‌الخطاب رسانه‌ای جمهوری اسلامی است/ نیازمند تولید برنامه‌های متنوع و متکثر هستیم

1401/11/11 - 09:49 - کد خبر: 86443 نسخه چاپی

نصر: استاندار آذربایجان شرقی با اشاره به نقش صداوسیما در مقابله با جریان‌های رسانه‌ای معاند، گفت: صداوسیما فصل‌الخطاب رسانه‌ای جمهوری اسلامی است و توانسته در طول چهار دهه گذشته تولیدات اثربخشی به جامعه عرضه کند.

به گزارش نصر، عابدین خرّم در دیدار با مدیرکل جدید صداوسیمای مرکز آذربایجان شرقی، اظهار داشت: در آستانه چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب، با وجود اینکه شعارهای اساسی انقلاب تغییر نکرده، اما افکار، سلایق و نگرش‌های عمومی بسیار متفاوت‌تر از قبل شده و در این فضا نیاز به تولید برنامه های متنوع و متکثر با اندیشه ها و ایده های جدید احساس می‌شود.
وی تاکید کرد: امروز در عین حال که در حوزه اجتماعی تولید برنامه‌های شاد و مفرح نیاز جامعه است، در حوزه آفرینش های هنری برای تبیین اهداف و آرمان‌های انقلاب اسلامی نیز ضرورت دوچندان دارد.
استاندار آذربایجان شرقی با آرزوی موفقیت برای مدیرکل جدید صداوسیمای استان، ابراز امیدواری کرد با تاسی از محورهای مورد تاکید مقام معظم رهبری در حکم انتصاب رییس سازمان صداوسیما، شاهد اثربخشی هرچه بیشتر رسانه ملی در مقابل جبهه رسانه‌ای استکبار باشیم.
وی همچنین با اشاره به اینکه دهه فجر فرصتی برای بیان دستاوردهای انقلاب اسلامی است، خواستار تولید برنامه‌های ابتکاری و عامه‌پسند در راستای خطوط انقلاب و انعکاس عملکرد دستگاه‌های اجرایی شد.
مدیرکل صدا و سیمای مرکز آذربايجان شرقي نیز در این دیدار با ارائه گزارشی از آخرین اقدامات، فعالیتها، برنامه ها و دستاوردهای حوزه های مختلف ، راهبردها ، سیاست ها و اولویت های رسانه ملی را در دوره تحولی تشریح و ارتقای کیفی برنامه ها و  پیگیری جدی برای بسترسازی زیرساخت ها جهت پوشش حداکثری دیجیتال در استان را از مهمترین برنامه های خود برشمرد. 
 اکبر رضایی از حسن توجه استاندار به صداوسیما قدردانی و با بيان اين كه اين مركز در راستاي بیان خدمات و اهداف نظام اسلامي و برنامه هاي دولت آمادگي كامل دارد، اظهار داشت: صدا و سیما از تمام ظرفیت خود در حوزه ی تبیین ظرفیت ها و توانمندی های استان برای جذب سرمایه گذاری و توسعه بهره خواهد برد. 
وی با اشاره به اهتمام ویژه رسانه استانی برای کمک به فرآیند توسعه همه جانبه آذربایجان شرقی گفت : با توجه به اهمیت رسانه در بازنمایی ظرفیت ها و توانمندی ها و شناسایی و رفع چالش های و موانع استان ، ضروری است همه طرح های محوری پیوست رسانه ای داشته باشند.
انتهای پیام/
صداوسیما فصل‌الخطاب رسانه‌ای جمهوری اسلامی است/ نیازمند تولید برنامه‌های متنوع و متکثر هستیم نصر

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار