لیگ دسته سوم فوتبال کشور؛

سقوط نخبگان اردبیل و شاهین کوثر به لیگ استانی

1398/09/14 - 12:12 - کد خبر: 8640 نسخه چاپی

نصر: با پایان مرحله اول لیگ دسته سوم فوتبال کشور، تیم‌های نخبگان مهر اردبیل و شاهین کوثر آذربایجان به لیگ استانی سقوط کردند.

به گزارش نصر به نقل از فارس، با برگزاری دیدارهای هفته سیزدهم و پایان مرحله اول لیگ دسته سوم فوتبال کشور، تیم‌های نخبگان مهر اردبیل و شاهین کوثر آذربایجان به لیگ استانی سقوط کردند.

در دیدار دو تیم شاهین کوثر آذربایجان و سرخ‌پوشان محمدزاده تبریز که دیروز از ساعت ۱۴:۱۵ در استایوم تختی کوثر برگزار شد؛ این سرخ‌پوشان تبریزی بودند که با نتیجه دو بر صفر مقابل میزبان به پیروزی رسیدند.

طبق اعلام قبلی و برنامه مسابقات، قرار بود تیم فوتبال شهید اورکی اسلامشهر از ساعت ۱۴:۱۵ در اسلامشهر میزبان نخبگان مهر باشد که پس از اعلام نتایج، مشخص شد که تیم نخبگان مهر اردبیل در این دیدار حاضر نشده است تا نتیجه این دیدار سه بر صفر به سود شهید اورکی ثبت گردد.

با پایان دیدارهای مرحله اول لیگ دسته سوم فوتبال کشور، تیم نخبگان مهر در جایگاه یازدهم و شاهین کوثر در جایگاه سیزدهم ایستادند تا به لیگ استانی سقوط کنند؛ این در حالی است که تیم فوتبال شهرداری اردبیل با وضعیت نامشخص و بلاتکلیف به‌عنوان نماینده استان در مرحله دوم لیگ دسته سه حاضر خواهد بود.

گفتنی است مرحله اول لیگ دسته سوم فوتبال کشور با حضور ۶۴ تیم در پنج گروه برگزار شد که نخبگان مهر و شاهین کوثر اردبیل در گروه سوم رقابت‌ها با تیم‌های مبل محتشم تبریز، شهید اورکی اسلامشهر، مقاومت آستارا، کشاورز بوکان، شهاب زنجان، عقاب تهران، هرماس فاتح تبریز، سرخپوشان محمدزاده تبریز، کاویان نقده، موکریان مهاباد، طلایه‌داران قزوین هم‌گروه بودند.

انتهای پیام/

سقوط نخبگان اردبیل و شاهین کوثر به لیگ استانی خبرگزاری فارس


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار