دبیر ستاد بزرگداشت دهه فجر انقلاب اسلامی در آذربایجان شرقی ؛

هدف اصلی برنامه های دهه فجر جهاد تبیین و حرکت در مسیر بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی است

1401/11/10 - 14:07 - کد خبر: 86398 نسخه چاپی

نصر: دبیر ستاد بزرگداشت دهه فجر انقلاب اسلامی در آذربایجان شرقی با اشاره به اینکه هدف اصلی برنامه های دهه فجر جهاد تبیین و حرکت در مسیر بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی است، گفت: بر همین مبنا ارایه دستاوردهای بزرگ انقلاب اسلامی و اقدامات دولت مردمی و انقلابی در دستور کار قرار گرفته است.

به گزارش نصر، حجت الاسلام میکائیل اسکندری روز دوشنبه در نشست با خبرنگاران، اظهار کرد: در برگزاری جشن های فجر انقلاب اسلامی در آذربایجان شرقی تعداد ۷۹۰ طرح عمرانی، خدماتی و رفاهی افتتاح و به بهره برداری می رسد.
وی یادآور شد: این تعداد طرح در تمام شهرستان های ۲۱ گانه آذربایجان شرقی شامل شهرها، بخش ها و روستاهای مختلف در حوزه های آبرسانی، برق رسانی، گازرسانی، طرح های عمران روستایی و شهری و چندین طرح خدماتی و رفاهی به ارزش سه هزار میلیارد تومان افتتاح می شود.
وی با بیان اینکه ستاد بزرگداشت ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی در آذربایجان شرقی برنامه های مقدماتی خود را از دی ماه آغاز کرده است، اظهار کرد: در این ستاد تعداد ۲۴ کمیته اجرایی و تخصصی با ۱۷ عضو اصلی فعالیت های خود را در بخش های مختلف تدام می دهند و بر اساس آخرین آمارها طی ایام دهه فجر تعداد ۸۰۰ عنوان برنامه از سوی این کمیته ها در تبریز و سایر شهرستان های استان برگزار می شود.
حجت الاسلام اسکندری برگزاری مسابقات قرآنی، ورزشی، هنری، اجرای یادواره های شهدا و تجلیل از خانواده های معظم شهدا و ایثارگران و خبرنگاران، برگزاری شب های شعر انقلاب و پویش های انقلابی، برپایی نمایشگاه ها و کارگاه های مختلف با موضوع انقلاب اسلامی و بیانیه گام دوم، جنگ های شادی، جشن انقلاب ویژه بانوان، راه اندازی اتوبوس های شادی و کتابخانه های سیار، کارگاه های شعر و داستان نویسی، نمایشگاه ویژه دستاوردهای انقلاب در مناطق روستایی، برگزاری همایش ملی نیمکت های سوخته در میانه، نشست های تبیینی و تخصصی، جلسات بصیرتی و برپایی نمایشگاه سردار انقلاب را از جمله برنامه های مهم ایام الله دهه فجر در آذربایجان شرقی اعلام کرد.
وی رژه موتورسواران همزمان با ۱۲ بهمن سالروز ورود تاریخی امام راحل به میهن اسلامی را سرفصل برنامه های دهه فجر در آذربایجان شرقی دانست و گفت: این برنامه از فرودگاه بین المللی تبریز تا مزار شهدای وادی رحمت تبریز به مورد اجرا گذاشته می شود.
وی غبارروبی از مزار شهدا را از دیگر برنامه های مهم ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی آذربایجان شرقی برشمرد و ادامه داد: حضور در گلزار شهدای ارامنه تجلیل و گلباران مزار ۱۳ شهید ارمنی تبریز و نیز گلباران مزار تمامی شهدای انقلاب اسلامی و دفاع مقدس در شهرستان ها صورت می گیرد.
حجت الاسلام اسکندری از برگزاری همایش تجدید میثاق با آرمان های انقلاب اسلامی و رهبری همزمان با ۱۲ بهمن ماه در تالار اجتماعات مصلای تبریز خبر داد و افزود: حجت الاسلام عالی از اساتید حوزه علمیه قم به همراه استاندار و نماینده ملی فقیه در آذربایجان شرقی سحنرانان این مراسم هستند.
وی با اشاره به ویژه برنامه های یوم الله ۲۲ بهمن در تبریز، گفت: مسیرهای راهپیمایی این روز حماسی تعیین شده است که برنامه های مربوط به آن و اعمال محدودیت های ترافیکی با همکاری نیروهای امنیتی و انتظامی اطلاع رسانی خواهد شد.
رییس ستاد بزرگداشت دهه فجر انقلاب اسلامی در آذربایجان شرقی سخنران اصلی راهپیمایی ۲۲ بهمن تبریز را مهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی اعلام کرد.
انتهای پیام/
هدف اصلی برنامه های دهه فجر جهاد تبیین و حرکت در مسیر بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی است خبرگزاری ایرنا

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار