پایگاه اینترنتی آ اس اسپانیا مدعی شد؛

خمز گزینه جدید تیم ملی فوتبال ایران

1401/11/10 - 11:18 - کد خبر: 86374 نسخه چاپی

نصر: پایگاه اینترنتی آ اس اسپانیا در مطلبی به قلم پدرو ایرانزو مدعی شد که پاکو خمز سرمربی تیم فوتبال تراکتور مورد توجه مسئولان فدراسیون ایران قرار گرفته و یکی از گزینه های سرمربیگری تیم ملی و جانشین کارلوس کی روش است.

به گزارش نصر، در این مطلب عنوان شده که مسئولان فدراسیون فوتبال ایران بر این عقیده هستند که خمز سطح فوتبال لیگ را بالا برده و این امکان وجود دارد که وی به عنوان جانشین کی روش در تیم ملی ایران معرفی شود.
در این مطلب به ماجراجویی جدید خمز در ایران و حضور وی در تراکتور اشاره و عنوان شده است که فرصت خوبی برای جهش این مربی فراهم شده و اکنون وی در میدان گزینه های هدایت تیم ملی فوتبال ایران قرار دارد.
نویسنده این مطلب عنوان کرده است: با وجود اینکه تنها ۶ هفته از حضور خمز در تراکتور می گذرد اما تغییراتی که وی در این تیم به وجود آورده موجب حیرت فوتبال دوستان به ویژه فدراسیون نشین ها شده است.
در این مطلب آمده است: خمز در میان گزینه های زیادی که برای جانشینی کی روش معرفی شده اند در بین اعضا فدراسیون طرفداران زیادی دارد.
در ادامه این مطلب به موفقیت های خمز با تراکتور و همچنین فاصله امتیازی تیم تحت هدایت وی با تیم های صدرنشین و صعود در جدول رده بندی نیز اشاره شده و آمده است: خمز در ۶ بازی از ۱۸ امتیاز ممکن، ۱۱ امتیاز کسب کرده و این افتخاری برای این مربی بوده و کسب تساوی مقابل گل گهر و برتری مقابل ذوب آهن از جمله دستاوردهای خوب وی در این تیم است.
نویسنده مطلب به این موضوع نیز اشاره کرده که پاکو خمز در بیرون از اسپانیا تجربه های زیادی دارد و این مرد ۵۲ ساله اسپانیایی این بار در ماجراجویی با تراکتور در ایران را شروع کرده است.

نصیرزاده: اطلاعی ندارم
مدیرعامل باشگاه تراکتور در نخستین واکنش به این موضوع، گفت: اطلاعی از آن ندارم و تاکنون صحبتی در این مورد با ما نشده است.
هوشنگ نصیرزاده در پاسخ به این پرسش که اگر از سوی فدراسیون فوتبال چنین پیشنهادی به باشگاه ارائه شود، چه واکنشی خواهید داشت؟ افزود: فعلا که خمز سرمربی تراکتور است و قرارداد n, ساله دارد و تمرکزش فقط روی موفقیت تیم است و اگر پیشنهادی آمد، بررسی می‌کنیم و پاسخ‌مان را خواهیم داد.
روزنامه‌های خارجی پیش از نیز خبرهایی در مورد سرمربی تراکتور زده بودند و عنوان کرده بودند که یکی از تیم های لالیگا خواهان به خدمت گیری وی می باشد که با تکذیب این خبر از سوی خمز مواجه شد.
انتهای پیام/
خمز گزینه جدید تیم ملی فوتبال ایران خبرگزاری ایرنا

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار