وزیر ارتباطات خبر داد:

بسیج امکانات وزارت ارتباطات برای تحقق شبکه ملی اطلاعات

1401/11/09 - 16:54 - کد خبر: 86344 نسخه چاپی

نصر: وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: تصویب بسیج همه امکانات وزارتخانه به‌منظور تحقق شبکه ملی اطلاعات و توسعه خدمات پایه (پیام رسان و شبکه اجتماعی) از محورهای گزارش به رهبری بود.

به گزارش نصر، عیسی زارع پور در پیامی در یکی از پیام رسانهای بومی نوشت: «همان گونه که می‌دانید امسال تحت عنوان سال «تولید؛ دانش‌بنیان، اشتغال‌آفرین» نامگذاری شده است. به همین مناسبت نمایشگاهی مختصر و مفید برای نمایش توانمندی‌های شرکت‌های دانش بنیان داخلی و فعالیت‌های که در دستگاه‌ها به واسطه آن‌ها انجام شده است برگزار شد.
در این نمایشگاه وزارتخانه‌های مختلف از جمله ارتباطات و فناوری اطلاعات، راه و شهرسازی، صمت، نیرو و نفت با همکاری بخش خصوصی توانمندی‌های داخلی حوزه‌های مربوط به خود را به نمایش گذاشتند. ️ما نیز در غرفه وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات توفیق داشتیم دقایقی میزبان رهبر معظم انقلاب باشیم.
هم‌زمان با حضور و بازدید ایشان از دستاوردهای حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات و فناوری فضایی، بنده به همراه مدیران شرکت‌های خصوصی حاضر در غرفه توضیحاتی را ارائه کردیم.
بسیج همه امکانات وزارتخانه به‌منظور تحقق شبکه ملی اطلاعات، توسعه خدمات پایه (پیام رسان و شبکه اجتماعی)، تصویب و آغاز اجرای آیین‌نامه حمایت از کسب‌وکارهای اینترنتی، راه اندازی سرویس اینترنت ویژه کودک و نوجوان، پروژه فیبرنوری منازل و کسب و کارها، توسعه دسترسی روستاهای بالای ۲۰ خانوار به شبکه ملی اطلاعات، توسعه زیرساخت‌های اطلاعاتی، پروژه دولت هوشمند و دستاوردهای فناوری فضایی، مهم‌ترین محورهای ارائه گزارش بود.
اشراف ایشان در خصوص موضوعات مطرح شده برای بنده، همکارانم و مدیران شرکت‌های خصوصی در نوع خود بسیار جالب بود. ایشان در پایان بازدید از غرفه وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، توصیه‌هایی درباره ارائه خدمات با کیفیت، جذاب و متنوع در فضای مجازی به بخش‌های مختلف جامعه تاکید فرمودند.»
انتهای پیام/
بسیج امکانات وزارت ارتباطات برای تحقق شبکه ملی اطلاعات خبرگزاری مهر

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار