مدیرکل نظارت بر کالاهای اساسی وزارت جهاد؛

گوشت گرم وارداتی با قیمت ۲۱۵ هزار تومان عرضه می شود

1401/11/08 - 17:49 - کد خبر: 86279 نسخه چاپی

نصر: مدیرکل نظارت بر کالاهای اساسی وزارت جهاد گفت: از امروز گوشت گرم وارداتی گوساله وگوسفند با نرخ مصوب ۲۱۵ تا ۲۲۰ هزار تومان درمیادین توزیع می شود.

به گزارش نصر، امر اللهی  گفت: از امروز با واردات گوشت گرم توزیع آن را در میادین اصلی شهر آغاز و در مرحله قسمت بندی است و از فردا در  فروشگاه های زنجیره ای و میادین اصلی شهرداری گوشت گوسفند ی و گوشت گوساله توزیع می شود.
 به گفته مدیرکل نظارت بر کالاهای اساسی وزارت جهاد کشاورزی ، گوشت گوساله  بشقاب یک کیلویی ران، سردست، راسته به قیمت  ۲۱۵ هزار تومان،گوشت مخلوط ۱۹۲  هزار تومان، گوشت چرخ کرده گوساله  هم ۱۷۰ هزار تومان عرضه می شود.
او می گوید: شقه ران گوسفندی ۲۲۰ هزار در میادین اصلی شهرداری فردا انجام می شود و با تامین  زیر ساخت طی یک تا دو روز در تمام سطوح و سراسر کشور توزیع کامل می شود.
انتهای پیام/
گوشت گرم وارداتی با قیمت ۲۱۵ هزار تومان عرضه می شود باشگاه خبرنگاران جوان

ثبت نظر

نمایش 1 نظر

پاسخ   جعفر   سال پیش  

من گوشت گوسفندی میخواهم بلوار فردوس غرب میادین میوه و تره بار اطراف رفتم میگویند به ما گوشت تنظیم بازاری نداده‌اند و توی فروشگه افق کوروش هم فقط گوساله هست گوسفندی میگویند آنقدر کمه دیگه به عرضه نمیرسه و هایپراستار هم که حرف شو نزن من از کجا میتونم گوشت گوسفندی گرم تنظیم بازاری بگیرم؟؟؟؟؟
پژوهشیار