مدیر تیم فوتسال مس سوگون:

داور دیدار مس سونگون با کراپ اشتباهات زیادی داشت

1401/11/08 - 15:11 - کد خبر: 86261 نسخه چاپی

نصر: مدیر تیم فوتسال مس سونگون با بیان اینکه داور دیدار با تیم کراپ اشتباهات زیادی داشت، گفت: صبرمان دیگر تمام شده است.

به گزارش نصر، صالح پناهی ظهر امروز شنبه در گفتگو با خبرنگاران افزود: تیم فوتسال مس سونگون ورزقان در روزی که با ۲ گل از حریف خود پیش بود با تصمیمات بحث برانگیز و متعدد داوری مغلوب کراپ شد تا در عین شایستگی، قربانی اتفاقات غیرفوتسالی شده و قهرمانی اش به تاخیر بیافتد.
مدیر تیم فوتسال مس سونگون با انتقاد از اتفاقات بازی با کراپ، از کمیته فوتسال خواست تا نظارت بیشتری روی هفته های پایانی داشته باشد.
پناهی عنوان کرد: تیم ما نیاز به معرفی ندارد و در طول فصل، شایستگی خود را نشان داده است متاسفانه فقط بحث فنی مطرح نیست و به نظر می رسد که باید در این سه هفته پایانی حواس مان را جمع کنیم تا از خارج زمین ضربه نخوریم.
وی با اشاره به اینکه در بازی با کراپ از انتخاب داوران تا تصمیماتی که گرفتند همه، شبهه برانگیز بود، اذعان داشت: کافی است یک بار دیگر بازی را ببینید تا بفهمید داوری چقدر می تواند یک بازی را از حالت عادی خارج کند.
پناهی یادآور شد: ۲ گل زدیم و برتری محسوسی نسبت به کراپ داشتیم ولی داد و بیدادهای بی پایان نیمکت تیم حریف از همان دقایق نخست، داور را تحت تاثیر قرار داد و حتی فیلم هایش هم موجود است که چطور با داور حرف می زدند و جالب اینکه داور هم هیچ برخوردی با آنها نداشت.
وز اضافه کرد: در همان نیمه اول باید چند نفر از آنها اخراج می شد ولی متاسفانه داور با آنها مهربان بود و فقط قصدش این بود که پدر تیم ما را دربیاورد.
پناهی با خطاب قرار دادن کمیته فوتسال ادامه داد: از دوستان عزیزمان در کمیته فوتسال می خواهم این بازی را زیر ذره بین قرار دهند، من نمی خواهم کسی یا چیزی را زیرسوال ببرم اما اگر واقعاً این تصمیماتی که داور گرفت درست و بی غرض بوده باشد باید فاتحه داوری فوتسال را بخوانیم و اگر هم که چیز دیگری بود، ما خبر نداریم و بازهم مشتاقیم تا بررسی صورت گیرد چون این حجم از تصمیم اشتباه و خارج کردن روال بازی از حالت عادی در چنین سطحی از مسابقات غیرممکن و غیرعادی است.
مدیر تیم فوتسال مس سونگون ورزقان در انتها یادآور شد: تیم ما الحمدلله با ۶ امتیاز اختلاف در صدر است و دیشب هم به بچه ها گفتیم که سرشان را بالا بگیرند و ادامه دهند چون آنها مقصر این باخت نبودند و قطعاً اگر همه چیز سر جای خود بود، نتیجه دیگری رقم می خورد.
وی با ابراز امیدواری بیان کرد: در هر حال انتظار ما این است که در هفته های پایانی نظارت بیشتر شود در نیم فصل اول هم یک بار چنین بلایی را سر ما آوردند و بعد از افتضاحات داوری دیروز، دیگر چوب خط صبر ما هم پر شده است.
انتهای پیام/
 داور دیدار مس سونگون با کراپ اشتباهات زیادی داشت خبرگزاری مهر

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار