استاندار زنجان؛

مدیران باید از نمایشگاه مطبوعات استقبال کنند

1398/09/14 - 11:19 - کد خبر: 8625 نسخه چاپی

نصر: استاندار زنجان گفت: مدیران باید از نمایشگاه مطبوعات و رسانه‌ها که در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی کاسپین زنجان در حال برگزاری است، استقبال کنند تا عموم مردم برای بازید از این نمایشگاه و آشنایی هرچه بیشتر با ظرفیت ها و توانمندی‌های استان ترغیب شوند.

به گزارش نصر به نقل از ایرنا، فتح‌الله حقیقی امروز در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار افزود: هماهنگی های لازم برای بازید مدیران دستگاه های اجرایی و فرمانداران از نمایشگاه‌های کتاب و مطبوعات انجام خواهد شد هرچند این مورد در جلسه شورای اداری استان نیز مورد تاکید قرار گرفته بود.

استاندار زنجان تصریح کرد:  فرمی توسط معاون سیاسی، امنیتی و امور اجتماعی استاندار طراحی شده که به همه مدیران ارائه می شود و هر مدیری بر اساس این فرم باید تعدادی کتاب را برای دانش آموزان روستایی خریداری کند.

حقیقی تاکید کرد: به میزانی که مدیران کتاب خریداری کنند ۲۰ برابر همان مبلغ را نیز استانداری کتاب خریداری کرده و در اختیار دانش آموزان مناطق محروم و روستایی قرار خواهد داد.

 وی خاطرنشان کرد: این کتاب ها برای دانش‌آموزان روستایی در مدارس شبانه روزی خواهد بود تا آنها را برای شرکت در کنکور سراسری و قبولی و موفقیت در رشته های تحصیلی بالا هدایت کنیم.

دهمین نمایشگاه بزرگ کتاب ناشران کشور، چهارمین نمایشگاه مطبوعات و دومین نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال استان زنجان از ۱۱ تا ۱۶ آذر در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی کاسپین زنجان برپاست زمان بازدید از این نمایشگاه‌ها صبح‌ها از ساعت ۹ تا ۱۲ و بعدازظهرها از ساعت ۱۶ تا ۲۰ است.

انتهای پیام/

مدیران باید از نمایشگاه مطبوعات استقبال کنند خبرگزاری ایرنا


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار