نصرتی در نشست خبری قبل بازی مقابل ذوب‌آهن؛

شرایط تراکتور از نظر روحی و روانی خوب است/ انگیزه تیم با دیدن هواداران بیشتر می‌شود 

1401/11/06 - 20:23 - کد خبر: 86170 نسخه چاپی

نصر: مربی تیم فوتبال تراکتور گفت: شرایط تیم از نظر روحی و روانی خوب است و آماده بازی مقابل ذوب آهن هستیم.

به گزارش نصر، محمد نصرتی در نشست خبری قبل بازی مقابل ذوب آهن اصفهان، اظهار داشت: به دلیل فشردگی برنامه امروز تیم و آقای خمز، من به جای ایشان در نشست خبری شرکت کرده‌ام. خدا را شکر شرایط تراکتور خوب است و ما تمرینات منظمی را در طول هفته پشت سر گذاشته‌ایم.
وی با بیان اینکه امیدوارم با انجام بازی خوب سه امتیاز را کسب کنیم، افزود: بازیکنان‌مان با انگیزه تمرین کرده‌اند. ما نسبت به حریف و تفکرات آقای تارتار شناخت نسبی داریم. نکته حائز اهمیت در خصوص بازی فردا، کیفیت مطلوب چمن ورزشگاه فولاد شهر است که اجازه انجام بازی خوب و تاکتیکی را به دو تیم می‌دهد.
 نصرتی با اشاره به اینکه در بازی گذشته مقابل گل گهر هم مستحق پیروزی بودیم، توضیح داد: گل گهر تیم خوب و پرمهره‌ای است که یکی از مربیان پرافتخار فوتبال ایران را در اختیار دارد. هر دو تیم در این دیدار فرصت‌های گلزنی داشتند، ولی به نظرم موقعیت‌های تراکتور بهتر بود.
وی افزود: باتوجه به اینکه در جام حذفی با دو پنالتی از مسابقات حذف شده بودیم، تیم ما روی پنالتی حساس است و متاسفانه در بازی قبلی پس از دریافت گل روی پنالتی، هارمونی تراکتور از بین رفت و گل دوم را هم دریافت کردیم. با این حال سریع به بازی برگشته و ضمن جبران گل خورده، موقعیت‌های بسیار خوب گلزنی هم ایجاد کردیم.
وی با بیان اینکه تراکتور از نظر روحی و روانی در شرایط خوبی قرار دارد، خاطرنشان کرد: پس از تساوی هفته گذشته، با صحبت‌های آقای خمز و آنالیز ایشان از تیم حریف، به خوبی آماده دیدار با ذوب آهن شده‌ایم.
نصرتی در خصوص بازگشت هواداران به ورزشگاه‌ها، گفت: هواداران تراکتور که لقب پرشورها را به خود اختصاص داده‌اند، رکن اصلی تیم هستند و ما دلگرم به حضور آنان هستیم. امیدوارم هر چه سریع‌تر شاهد حضور آنان باشیم. قطعا انگیزه آقای خمز و تمام اعضای تیم با دیدن هواداران در ورزشگاه‌ها بیشتر می‌شود.
وی افزود: هواداران یار دوازدهم ما هستند و امیدوارم همچون فصل قبل، امسال نیز ما را حمایت کنند تا در پایان به آن هدفمان که قرار گرفتن در بین تیم‌های بالای جدول است، دست یابیم و جواب محبت هواداران را بدهیم.
مربی تراکتور در پایان اظهاراتش، گفت: ما همیشه به داوران احترام می‌گذاریم، اما متاسفانه در بازی‌های اخیر از حیث داوری متضرر شده‌ایم و در بازی گذشته نیز داور و کمک‌اش در اخراج بازیکن ما کمی عجله کردند. امیدوارم داوران با حساسیت بیشتر بازی‌های ما را قضاوت کنند تا از این حیث متضرر نشویم و تمام تمرکز ما روی مسائل فنی باشد.
انتهای پیام/
شرایط تراکتور از نظر روحی و روانی خوب است/ انگیزه تیم با دیدن هواداران بیشتر می‌شود  خبرگزاری ایرنا

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار