با اهدای لوحی صورت گرفت:

تقدیر جانشین استاندار آذربایجان شرقی از مدیر مسئول نصر

1401/11/06 - 17:51 - کد خبر: 86160 نسخه چاپی

نصر: جانشین استاندار در شورای سیاست‌گذاری دهمین نمایشگاه نوآوری و فناوری ربع رشیدی- رینوتکس با اهدای لوح سپاس از تلاش ها  و همکاری های آژانس خبری تحلیلی نصر در راستای جهت برگزاری شایسته و باکیفیت این نمایشگاه، در سال تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرین، تقدیر کرد.

به گزارش نصر، عبدالرضا فلاح، جانشین استاندار در شورای سیاست‌گذاری دهمین نمایشگاه نوآوری و فناوری ربع رشیدی- رینوتکس در دیداری از تلاش این رسانه تقدیر کرد.
دراین لوح سپاس که به امضای "عبدالرضا فلاح" جانشین استاندار در شورای سیاست‌گذاری دهمین نمایشگاه نوآوری و فناوری ربع رشیدی- رینوتکس رسیده، خطاب به مدیر مسئول نصر آمده است:

جناب آقای‌ امیر کریم زاد شریفی - مدیر مسئول محترم پایگاه خبری نصر
توفیق خدمت به جوانان فناور و نخبه کشور، شایسته‌ترین فرصتی است که با‌ امیدآفرینی و جلب رضایت و خشنودی مردم، موجبات رضایت پروردگار متعال را فراهم می‌سازد. بی‌شک کسب موفقیت در برگزاری نمایشگاه نوآوری و فناوری ربع رشیدی-رینوتکس ۱۴۰۱ به عنوان بزرگترین گردههمایی صاحبان ایده، شرکت‌های دانش بنیان، فناور و خلاق کشور، مرهون زحمات و تلاش‌های بی‌دریغ عزیزانی است که با شوق و انگیزه خدمت، عهده دار مسئولیت در این رویداد بوده‌اند.
بدنوسیله از همکاران و مساعدت‌های جنابعالی با ستاد اجرایی دهمین نمایشگاه نوآوری و فناوری ربع رشیدی- رینوتکس جهت برگزاری شایسته و باکیفیت این نمایشگاه، در سال تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرین، تقدیر و تشکری نموده، برایتان توفیق روز افزون را از خداوند منان مسئلت دارم.
عبدالرضا فلاح - جانشین استاندار در شورای سیاست‌گذاری دهمین نمایشگاه نوآوری و فناوری ربع رشیدی- رینوتکس


همچنین سعید غریب خواجه؛ دبیر دهمین نمایشگاه رینوتکس و مدیرعامل سازمان ربع رشیدی تبریز نیز در لوح سپاس جداگانه ای از تلاش های مجموعه دست اندرکاران آژانس خبری تحلیلی نصر در پوشش رسانه ای این رویداد تقدیر و تشکر کرد.

جناب آقای‌امیر کریم زاد شریفی - مدیر مسئول محترم پایگاه خبری نصر
توفیق خدمت به جوانان فناور و نخبه کشور، شایسته‌ترین فرصتی است که با‌ امیدآفرینی و جلب رضایت و خشنودی مردم، موجبات رضایت پروردگار متعال را فراهم می‌سازد. بی‌شک کسب موفقیت در برگزاری دهمین نمایشگاه نوآوری و فناوری ربع رشیدی-رینوتکس ۱۴۰۱ به عنوان بزرگترین گردههمایی صاحبان ایده، شرکت‌های دانش بنیان، فناور و خلاق کشور، مرهون زحمات و تلاش‌های بی‌دریغ عزیزانی است که با شوق و انگیزه خدمت، در برگزاری شایسته و با کیفیت این نمایشگاه در سال تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرین نقش آفرینی نمودند.
بدنوسیله از زحمات و حمایت های مادی و معنوی جنابعالی در برگزاری دهمین نمایشگاه نوآوری و فناوری ربع رشیدی- رینوتکس، تقدیر و تشکر نموده و برایتان توفیق روزافزون را از خداوند منان مسئلت دارم.

سعید غریب خواجه - دبیر دهمین نمایشگاه رینوتکس و مدیرعامل سازمان ربع رشیدی تبریز
انتهای پیام/
تقدیر جانشین استاندار آذربایجان شرقی از مدیر مسئول نصر نصر

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار