وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی:

تولیدات و آثار امیدآفرین هنری چندین برابر دوره های گذشته است

1401/11/06 - 12:52 - کد خبر: 86136 نسخه چاپی

نصر: وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: چندین برابر سال های قبل تولیدات هنری داشته ایم که نگاه آن امید آفرینی است تا در برابر در برابر توطئه سیاه نمایی دشمن ایستادگی کنیم.

به گزارش نصر، محمد مهدی اسماعیلی صبح پنجشنبه در دیدار با آیت الله سبحانی از مراجع عظام تقلید اظهار داشت: مجموعه نیروهای انقلابی در عرصه هنر امروز در میدان حضور خوبی دارند و جریان جدیدی در این حوزه ایجاد شده است.
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی بیان داشت: امیدواریم در همین چهار سال اول بتوانیم بخش زیادی از مشکلات عرصه فرهنگ و عقب افتادگی‌های این حوزه را جبران کنیم.
اسماعیلی ادامه داد: موضوعات امیدآفرینی و ترویج ارزش‌های اسلامی و فرهنگ عفاف و حجاب از محورهای اصلی فیلم‌های جشنواره فجر امسال است.
اسماعیلی افزود: فعالیت‌های مختلفی در عرصه‌های دینی و هنری داریم و در حوزه جوانان نیز برنامه‌های مختلفی تدارک دیده شده است.
وی ابراز داشت: تلاش کردیم در حوزه‌های فرهنگی، نقاط قوت و ضعف خود و جبهه مقابل را رصد و شناسایی کنیم تا جلوی نفوذ دشمن را بگیریم‌.
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی بیان داشت: بودجه و امکانات خوبی را مصروف فعالیت‌های قرآنی و دینی کرده و چند هزار معلم قرآن را به مناطق محروم اعزام کردیم که به جامعه کم برخوردار از امکانات آموزشی، آموزش‌های لازم در زمینه مباحث قرآنی ارائه شود و هم اکنون در اکثر استان‌های محروم طرح بشری اجرا می‌شود.
اسماعیلی گفت: تمام تلاش ما این است که بتوانیم نشر فرهنگ اهل بیت را تقویت کنیم چرا که معتقدیم هر چقدر در این زمینه کار شود برای جامعه مصونیت آفرینی پدید می‌آورد.
وی بیان داشت: در حوزه فعالیت‌های رسانه‌ای به دنبال تقویت جبهه رسانه انقلاب هستیم و حمایت‌های لازم از فعالان این عرصه صورت گیرد.
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی ادامه داد: چندین برابر سال‌های قبل تولیدات هنری داشته ایم که نگاه آن امید آفرینی است تا در برابر در برابر توطئه سیاه نمایی دشمن ایستادگی کنیم.
انتهای پیام/
تولیدات و آثار امیدآفرین هنری چندین برابر دوره های گذشته است خبرگزاری مهر

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار