فرمانده انتظامی تبریز خبر داد:

دستگیری سارقان لوازم داخل خودرو در تبریز

1401/11/05 - 21:50 - کد خبر: 86112 نسخه چاپی

نصر: فرمانده انتظامی تبریز از شناسایی و دستگیری دو سارق لوازم داخل خودرو با ۱۵ فقره سرقت خبر داد.

به گزارش نصر، رمضان الهوردیان قبل از ظهر امروز اظهار داشت: در راستای تبیین و عملیاتی نمودن اهداف قرارگاه تشدید مبارزه با سرقت و در پی وقوع سرقت از خودروها در شهرستان “تبریز” ، مراتب به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.
این مقام انتظامی افزود: در بررسی های به عمل آمده؛ ماموران کلانتری ۲۲ با انجام اقدامات پیچیده اطلاعاتی و پلیسی و روش های نوین کشف جرم موفق شدند سارقان را شناسایی و با تعقیب و مراقبت شبانه روزی طی یک عملیات غافلگیرانه دستگیر و به همراه اموال مسروقه جهت انجام تحقیقات به پلیس دلالت دادند.
فرمانده انتظامی شهرستان تصریح کرد: در تحقیقات پلیسی به عمل آمده، متهمان به عنوان پارکبان به انجام ۱۵ فقره سرقت از داخل خودرو در شهرستان معترف شدند.
الهوردیان با بیان اینکه در این خصوص دو متهم دستگیر و برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند، خاطر نشان کرد: مردم نقش مهمی در ارتقاء امنیت اجتماعی در سطح جامعه دارند و از این رو می توانند با هوشیاری کامل در مراقبت از اموال خود، مانع سوء استفاده سارقان شده و با اعلام به موقع این گونه سرقت ها به پلیس، ما را در دستگیری هرچه سریعتر سارقان کمک کنند.
انتهای پیام/
دستگیری سارقان لوازم داخل خودرو در تبریز نصر

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار