استاندار زنجان؛

برگزاری نمایشگاه‌های تخصصی موجب شناسایی بهتر نقاط ضعف و قوت می‌شود

1398/09/14 - 09:47 - کد خبر: 8608 نسخه چاپی

نصر: استاندار زنجان با اشاره به برگزاری همزمان سه نمایشگاه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی کاسپین زنجان گفت: برگزاری نمایشگاه‌های تخصصی موجب شناسایی بهتر نقاط ضعف و قوت می‌شود.

به گزارش نصر به نقل از ایرنا، فتح‌الله حقیقی شامگاه دیروز در بازدید از نمایشگاه کتاب و مطبوعات زنجان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: نمایشگاه‌ها باید تخصصی برگزار شود تا بتوان ارزیابی درستی از آنها انجام داد.

استاندار زنجان گفت: نمایشگاه برگزار شده در هفته گذشته که در ارتباط با واحدهای تولیدی بود بسیار موفق اجرا شد و در نتیجه همین نمایشگاه و قراردادهای منعقد شده ۱۲ قلم کالای مورد نیاز استان تهیه و ساخته خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه برگزاری مجزای نمایشگاه به یقین ارزیابی عملکرد مثبت یا منفی آن را راحت‌تر خواهد کرد، گفت: باید با کار تخصصی به دنبال رفع اشکال بوده و استقبال یا عدم اقبال عموم و گروه های هدف از اجرای برنامه ها را به درستی ارزیابی و آسیب شناسی کنیم.

استاندار زنجان با اشاره به مکلف کردن دستگاه‌ها به تعیین پنج نقشه راه مهم استان گفت: همین که به سمت تصمیمات منطقی رفته‌ایم، کار بسیار ارزشمندی بوده است.

وی در ادامه به نقش مطبوعات اشاره کرد و افزود: نقش مطبوعات در توسعه کشور بسیار مهم است و باید از ظرفیت آنها استفاده شود.

دهمین نمایشگاه بزرگ کتاب ناشران کشور، چهارمین نمایشگاه مطبوعات و دومین نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال استان زنجان از ۱۱ تا ۱۶ آذر در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی کاسپین زنجان برپاست زمان بازدید از این نمایشگاه‌ها صبح‌ها از ساعت ۹ تا ۱۲ و بعدازظهرها از ساعت ۱۶ تا ۲۰ است.

انتهای پیام/

برگزاری نمایشگاه‌های تخصصی موجب شناسایی بهتر نقاط ضعف و قوت می‌شود خبرگزاری ایرنا


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار