معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری ؛

نمونه بودن ساختار اداری در گرو قانون مداری است

1398/09/14 - 09:38 - کد خبر: 8604 نسخه چاپی

نصر: معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری آذربایجان‌شرقی، قانونمداری، عمل به شرح وظایف، خودارزیابی و ارائه پیشنهادات را سبب نمونه بودن ساختار اداری عنوان کرد.

به گزارش نصر به نقل از ایرنا، حمیدرضا قاسم زاده روز پنجشنبه در جمع کارکنان فرمانداری ویژه میانه و بخشداران و همکاران تابعه آن با اشاره به اینکه کارمندان هرسازمان و اداره ای قابلیت پیشرفت و ارتقا را دارند، گفت: ارتقای پست گرفتنی است نه دادنی و آنچه سبب تحقق این امر می شود تلاش و فعالیت است.

وی با تاکید بر اینکه باید از تمامی افراد بر اساس توانایی های خود در هر جایگاهی که هستند استفاده کرد، گفت: لازم است کارکنان در دوره های آموزشی حضور یابند تا نسبت به مسائل روز اداری و سازمانی مسلط تر شوند.

قاسم زاده هدف از حضور در فرمانداری ها و بخشداری های تابعه را ملاقات با همکاران و پیگیری مسائل و موارد مشترک بین این نهادها و ساماندهی آنها خواند.

معاون استاندار آذربایجان شرقی و فرماندار ویژه شهرستان میانه با اشاره به اهمیت نیروی انسانی در پیشبرد اهداف هر سازمان،  کمبود نیروی انسانی  در فرمانداری و بخشداری های شهرستان را از مهمترین نیازها برشمرد.

محمدرضا مشایخی با قدردانی از بابت اختصاص تجهیزات و امکانات از سوی استانداری در جهت تجهیز امکانات اداری و  تامین خودروهای جایگزین با خودروهای فرسوده بخشداریهای تابعه گفت: باز در شهرستان به خودرو برای کارهای اداری و اجرایی نیازمندیم که این امر نیز از دیگر ملزومات شهرستان با توجه به تعدد روستاها و بخش ها و وسعت شهرستان برای ارائه خدمات بهینه به مردم است.

فرماندار ویژه میانه با اشاره به قدمت ساختمان فرمانداری و تاسیسات آن، خواستار تخصیص اعتبار برای نوسازی و بروزرسانی آن شد.

مشایخی همچنین با اشاره به لزوم استانداردسازی و صرفه جویی در انرژی با دوجداره نمودن پنجره های ساختمان و افزایش اعتبارات برای این منظور را  با توجه به وضعیت موجود خواستار شد.

وی در پایان از همکاران به جهت زحمات و تلاش شبانه روزی و انجام اقدامات بیش از وظیفه سازمانی خود بویژه در زلزله اخیر شهرستان تقدیر نمود

در این جلسه همکاران فرمانداری به بیان نظرات و مسائل حوزه کاری خود پرداختند.

انتهای پیام/

نمونه بودن ساختار اداری در گرو قانون مداری است خبرگزاری ایرنا


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار