معاون وظیفه عمومی استان آذربایجان شرقی؛

عشق خدمت به کشور، سن و سال نمی شناسد

1401/11/03 - 12:40 - کد خبر: 85932 نسخه چاپی

نصر: معاون وظیفه عمومی استان آذربایجان شرقی از اعزام مشمول خدمت سربازی با 44 سال سن در بهمن ماه سال جاری در تبریز خبر داد.

به گزارش نصر، سرهنگ "ابراهیم امرانی" در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: جوانان شجاع و غیور این مرز و بوم در همه اعزام ها با شور و نشاط خاصی به مراکز آموزشی اعزام می شوند که غیرقابل وصف است.
وی در ادامه افزود: در اعزام مشمولان بهمن سال جاری در تبریز مشمولی بنام "احدسرافرازی" با 44 سال و دارای 4 فرزند با علاقه و عشق خاصی به خدمت سربازی اعزام شد که بیانگر روحیه عشق خدمت به میهن می باشد.
این مقام انتظامی با بیان اینکه در همه اعزام به خدمت مشمولان سربازی جلوه های خاصی از عشق به وطن در بین جوانان موج می زند که زبان از بیان آنها قاصر است، تاکید کرد: برابر هماهنگی های صورت گرفته با سازمان وظیفه عمومی فراجا این مشمول به پادگان آموزشی قدر "هادیشهر" اعزام و پس از دوران آموزشی در محل سکونت خود ادامه خدمت سربازی خواهد داد.
معاون وظیفه عمومی استان در پایان به همه مشمولان غایب توصیه کرد: در اسرع وقت با مراجعه به مراکز پلیس +10 وضعیت خود را مشخص و از تمهیدات ویژه و مساعدت های سازمان وظیفه عمومی فراجا بهره مند شوند.
انتهای پیام/
عشق خدمت به کشور، سن و سال نمی شناسد نصر

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار