خبر/

یک ایرانی؛ خوش‌ شانس‌ ترین زن دنیا

1401/11/02 - 17:22 - کد خبر: 85886 نسخه چاپی

نصر: خوش‌ شانس‌ ترین زن این روزهای دنیا، یک ایرانی است.

به گزارش نصر، وقتی کاملیا طلاچی در پمپ بنزینی در انتاریو توقف کرد، تصور می‌کرد این‌بار هم بلیت لاتاری‌اش برنده نشده و مثل هربار خبری از جایزه نیست.
وی نمی‌دانست قرار است از این جمعه به بعد زندگی‌اش برای همیشه تغییر کند و به یک مولتی‌میلیونر تبدیل شود. 
کاملیا ساکن شــهر ریچموند هیل تورنتو و مشاور املاک شــرکت ریمکس ریل ترون است. 
روز 29 نوامبــر و نزدیک بــه دو ماه پــس از خرید بلیت بخت‌آزمایی، در پمپ بنزینــی در انتاریو فهمید که برنده 60میلیون دلار کانادا شده است !
خودش تعریف می‌کند که برای چک کردن بلیت در پمپ بنزین متوقف شدم و بلیت را به صندوق‌دار دادم که ببیند اوضاع چطور اســت و وقتی صدای جیرینگ جیرینگی از صندوق بلند شــد، فهمیدم برنده شده‌ام، اما نمی‌دانســتم رقم آن چقدر است؟ 
بعد از مدتی از کمپانی بخت‌آزمایی و بازی انتاریو به فروشــگاه زنگ زدند و خبر دادند که 60میلیون دلار برده‌ام.
« مادرش بیرون پمپ بنزین در ماشــین نشســته بود و نمی‌دانست دخترش میلیونر شده است.
کاملیا بعد از شنیدن این خبر از خوشحالی اشک می‌ریخت و شوکه شده بود: دیدم که زندگی‌ام از جلوی چشمانم می‌گذرد. مدام فکر می‌کردم که آیا این خبر واقعی است؟ نمی‌توانستم تمرکز کنم. تنم می‌لرزید. آنقدر شوکه شده بودم که کارمند پمپ بنزین به من کمک کرد تا آرام شوم و بتوانم بدون اینکه مادرم را هم نگران کنم، به ماشــینم برگردم.
وقتی به خانه رسیدم، لحظه‌ای ایستادم تا دعا کنم و آرام شوم. بعد رو به خانواده‌ام ایستادم و گفتم: من برنده بزرگ لاتاری در ریچموند هیل هستم! 
خواهرم فکر کرد دارم شوخی می‌کنم. اما وقتی شروع کردم به خوشــحالی کردن و بالا و پایین پریدم، باورشان شد. کاملیــا حــالا یکــی از مولتی‌میلیونرهای کاناداســت و می‌خواهد با این 60 میلیــون دلار، برای دیگران شغل بســازد.
انتهای پیام/
یک ایرانی؛ خوش‌ شانس‌ ترین زن دنیا نصر

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار