برای اولین بار در کشور صورت گرفت؛

تولید روغن موتور نانویی در تبریز + فیلم

1401/11/02 - 16:33 - کد خبر: 85880 نسخه چاپی

نصر: محققان شرکت پترونام سهند موفق شدند برای اولین بار در کشور؛ روغن موتور نانویی پارانوکس را تولید و روانه بازار کنند.

به گزارش نصر، دانش فنی این محصول پیش از این در اختیار چهار شرکت اروپایی و آمریکایی بود و کاهش مصرف سوخت و افزایش عمر موتور از جمله مزیت های این روغن موتور است.
 شرکت پترونام سهند فعالیت خود را از سال 1397 آغاز کرده و با تکیه بر دانش، آگاهی و تجربه مدیران خود موفق شده تا گام بلندی در راستای تولید روغن موتورهای نانویی بردارد. همچنین توانسته‌ با به کار گیری نانو افزودنی‌ها در روغن موتورهای پارانوکس، با برندهای معتبر جهانی به رقابت بپردازد.
برگزیده شدن پترونام سهند، به عنوان شرکت دانش بنیان برگزیده پردیس علم و فناوری دانشگاه تبریز
شرکت پترونام سهند به مدیرعاملی مهندس علی یزدانی مطلق در مراسم تجلیل از پژوهشگران دانشگاه تبریزبا تلاش های بی وقفه چند سال اخیر به عنوان شرکت دانش بنیان برگزیده و فناور برتر پردیس علم و فناوری دانشگاه تبریز در سال 1401 معرفی شد.


روغن موتور پارانوکس محصول کدام شرکت است؟
روغن موتور پارانوکس محصولی ایرانی با شهرتی جهانی است. این روغن موتور دارای کاربردهای بسیار زیاد و ویژگی‌های شگفت‌انگیزی است. وجود همین ویژگی‌ها باعث شده تا از هزینه‌ها و خسارت‌هایی که در آینده ممکن است به موتور خودرو شما وارد شود، جلوگیری کند.
روغن موتور پارانوکس با استفاده از فناوری پیشرفته نانو تولید می‌شود و همین امر باعث شده تا کارکرد بسیار بالایی داشته باشد. جالب است بدانید که این فناوری تنها در انحصار 4 شرکت برتر تولیدکننده جهانی روغن موتور قرار دارد. موبیل 1، شل، کاسترول و پترونام سهند، 4 شرکت برتر تولید کننده روغن موتور در جهان هستند که این فناوری پیشرفته را در اختیار دارند.
شرکت پترونام سهند مفتخر است که توانسته از فناوری پیشرفته نانو برای تولید روغن موتور پارانوکس استفاده کند و این روغن موتور را با بالاترین کیفیت و مناسب‌ترین قیمت در کشور تولید و به دست مصرف‌کنندگان عزیر برساند.

مزایای استفاده از روغن موتور پارانوکس
یکی از ویژگی‌های منحصربه‌فرد روغن موتور پارانوکس، ایجاد یک لایه محافظتی در اطراف موتور خودرو است که باعث محافظت از اجزای موتور خودرو می‌شود. این روغن موتور، ویژگی‌ها و مزایای منحصربه‌فردی دارد که آن را تبدیل به بهترین نوع روغن موتور برای خودروها کرده و باعث شهرت جهانی این روغن موتور شده است.

• برخی از ویژگی‌ها و مزایای روغن موتور پارانوکس عبارت است از:
افزایش طول عمر موتور خودرو
کاهش مصرف سوخت خودرو
استارت آسان در هوای سرد
افزایش شتاب خودرو
بهبود عملکرد موتور خودرو
آب بندی فواصل بین اجزای موتور خودرو
روان کاری قطعات و کاهش اصطکاک بین آن‌ها
تمیز کردن رسوبات و کثیفی‌های موتور
جلوگیری از روغن سوزی در موتور
کاهش و حتی از بین بردن صداهای ناهنجار موتور
جلوگیری از زنگ زدگی قطعات موتور
جلوگیری از تولید گازهای سمی
جلوگیری از داغ شدن موتور خودرو
جلوگیری از تولید گازهای مضر برای محیط‌زیست
افزایش شتاب خودرو
استارت آسان در هوای سرد
 
این محصول در بازار داخلی در اکثر استان های کشور و حتی بازار جهانی به فروش رسیده که باعث کسب اولین جایگاه در لیست بهترین روغن موتورهای خاورمیانه شده است.
شما می‌توانید جهت خرید این محصول، به سایت Petronam.co مراجعه کنید و  یا از طریق شماره تماس های 0414170 و 09104006004با کارشناسان و متخصصان این شرکت در ارتباط باشید و راهنمایی‌های لازم برای انتخاب بهترین روغن موتور برای خودرو خود را دریافت کنید.
انتهای پیام/
تولید روغن موتور نانویی در تبریز + فیلم نصر

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار