«خمز» در نشست خبری بعد بازی مقابل گل گهر سیرجان؛

 می‌توانستیم گل سوم را بزنیم/ فوتبال قابل قبولی بازی کردیم

1401/11/01 - 18:13 - کد خبر: 85804 نسخه چاپی

نصر: سرمربی تیم فوتبال تراکتور گفت: پس از دریافت گل دوم، به خوبی به بازی برگشتیم و می‌توانستیم گل سوم را هم به ثمر برسانیم.

به گزارش نصر، «پاکو خمز» در نشست خبری بعد بازی مقابل گل گهر سیرجان، اظهار داشت: ما امروز جلوی یک تیم خوب، فوتبال قابل قبولی بازی کردیم و به نظرم امتیازی از دست ندادیم؛ چرا که گل گهر در بالای جدول قرار دارد. 
وی افزود: قدرت تیم‌ها به کیفیت بازیکنان و کادرفنی‌اش وابسته است. ما امروز بازی خوبی انجام دادیم و با اینکه از حریف عقب بودیم، به بازی برگشتیم و حتی می‌توانستیم گل برتری را هم به ثمر برسانیم.
خمز در پاسخ به سوال خبرنگاری در خصوص مشکلات تیم در جناح چپ و عدم استفاده از تمامی تعویض‌ها، توضیح داد: بابت تعویض‌ها من تصمیم می‌گیرم و در خصوص رزاق‌پور هم، از نوع فوتبال این بازیکن رضایت دارم. 
وی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه چرا بازیکنان تراکتور اخطارهای بی‌مورد دریافت می‌کنند؟ افزود: ما سعی کرده‌ایم دریافت اخطارهای بی‌مورد را کم کنیم و پس از این نیز تصمیم جدی در این زمینه خواهیم گرفت؛ البته بازیکنان حریف هم به همان شدت بازیکنان ما اعتراض می‌کردند، ولی داور برخورد یکسانی نداشت.
سرمربی تراکتور در پاسخ به این سوال که چرا بازیکنان تراکتور به راحتی داخل محوطه جریمه مرتکب خطای پنالتی می‌شوند؟ بیان کرد: این اتفاق در صورتی من را نگران می‌کند که خطاهای رخ داده واقعا پنالتی باشند. ولی بسیاری از صحنه‌ها پنالتی نیستند.
وی در رابطه با وضعیت خط دفاعی تیمش، توضیح داد: ما تلاش می‌کنیم آمار دفاعی تیم را بهبود دهیم. البته باتوجه به نوع بازی تیم که پرس از جلو است، امکان دریافت گل وجود دارد؛ ولی باید تلاش کنیم تا تعداد گل‌هایی که به ثمر می‌رسانیم، بیشتر از گل‌هایی باشد که دریافت می‌کنیم.
خمز در رابطه با نقل و انتقالات تراکتور، گفت: لیستی از بازیکنان مورد نیاز را به باشگاه داده‌ام، یک هفته فرصت باقی مانده و باید کمی عجله کنیم. به باشگاه اعلام کرده‌ام که بازیکنان جدید باید شرایط تیم را بهبود بخشند. ما می‌خواهیم بازیکنی جذب کنیم تا کیفیت تیم را ارتقاء دهد؛ چرا که بازیکن معمولی نمی‌خواهیم. همچنین بازیکنان خارجی که به باشگاه معرفی کرده‌ام هم هنوز جذب نشده‌اند.
انتهای پیام/
 می‌توانستیم گل سوم را بزنیم/ فوتبال قابل قبولی بازی کردیم نصر

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار