خبر/

شهردار تبریز بر ضرورت فعال سازی اماکن ورزشی راکد تاکید کرد

1401/11/01 - 17:48 - کد خبر: 85801 نسخه چاپی

نصر: شهردار تبریز بر ضرورت آماده‌سازی فضاهای ورزشی سطح شهر تاکید کرد و گفت: اماکن ورزشی راکد و دارای مشکل نیز هرچه سریع تر بازسازی و فعال سازی شود.

به گزارش نصر، یعقوب هوشیار روز شنبه در بازدید از اماکن وزرشی این شهر با بیان اینکه فضاهای ورزشی شهر پس از بازسازی باید در اختیار شهروندان قرار می‌گیرد، افزود: چمن مصنوعی در زمین فوتبال استادیوم الغدیر در حال نصب است که پس از نصب جهت استفاده ورزشکاران و تیم‌های ورزشی همزمان با ۲۹ بهمن به بهره‌برداری می‌رسد.
وی اظهار داشت: بازسازی سالن‌های ورزشی سرپوشیده شقایق و رفع معارض زمین فوتبال خاکی رضوانشهر از برنامه‌های شهرداری در راستای احیا، بهسازی و توسعه اماکن ورزشی شهر بوده و قرار است به‌ زودی و پس از رفع معارض و مشکلات، این سالن ها بازسازی و تا پایان سال به بهره‌برداری برسد.
شهردار تبریز به واحد املاک و شهرداری منطقه ۶ دستور داد تا نسبت به رفع معارض مسیر دسترسی به سالن فوتسال، زورخانه و خوابگاه شهدای خطیب را که هم اکنون پلمب شده است، اقدام کند تا این مجموعه نیز جهت استفاده در اختیار شهروندان قرار گیرد.
هوشیار، با بیان اینکه هزینه‌های احیا و توسعه فضاهای ورزشی شهر در بودجه سال آتی پیش بینی شده است، ادامه داد: بازسازی اماکن ورزشی و دسترسی آسان به این فضاها بخصوص در مناطق کم‌برخوردار ضروری است.
در این بازدید که به منظور رفع نواقص اماکن ورزشی تبریز انجام شد، پرویز هادی رییس کمیسیون ورزش و جوانان شورای اسلامی شهر و میرمعصوم سهرابی سرپرست راه‌اندازی شرکت ورزشی باشگاه شهرداری حضور داشتند.
برخی از اماکن ورزشی شهرداری تبریز از حدود سه سال قبل به دلیل شیوع بیماری کرونا به حالت تعطیل و نیمه تعطیل درآمده است که با دستور شهردار تبریز، این اماکن در حال بازسازی و تجهیز جهت استفاده شهروندان قرار دارند.
انتهای پیام/
شهردار تبریز بر ضرورت فعال سازی اماکن ورزشی راکد تاکید کرد خبرگزاری ایرنا

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار