هفته هفدهم لیگ‌برتر فوتبال/

ماراتن گرم تراکتور و گل‌گهر برنده نداشت!

1401/11/01 - 17:26 - کد خبر: 85800 نسخه چاپی

نصر:  دیدار تیم های تراکتور و گل‌گهر سیرجان درچارچوب هفته شانزدهم رقابت های لیگ‌برتر فوتبال با تساوی دو بر دو به پایان رسید.

به گزارش نصر، تیم های تراکتور و گل‌گهر سیرجان درچارچوب هفته شانزدهم رقابت های لیگ‌برتر فوتبال باشگاه های کشور از ساعت ۱۵ روز شنبه یکم بهمن‌ماه در ورزشگاه شهید سردار سلیمانی تبریز به مصاف یکدیگر رفتند که در نهایت این دیدار با تساوی دو بر دو به اتمام رسید.
بازی با نمایش طوفانی تی‌تی‌ها آغاز شد و در دقیقه ششم بازی توپ روی ارسالی بلند از جناح چپ و دفع ناقص مدافع گل‌گهر مقابل کاوه رضایی قرار گرفت و شوت سرضرب این بازیکن دور از دستان منادی گل اول تراکتور را به ارمغان آورد.
در دقیقه ۱۵ پاس در عرض محمد خدابنده‌لو به شکلی خطرناک از مقابل دروازه تراکتور به بیرون رفت و تبریزی نتوانست توپ را قطع کند.
در دقیقه ۲۹ بازی بعد از اعلام خطای پنالتی روی مرتضی تبریزی، امین قاسمی‌نژاد با ضربه‌ای دقیق گل تساوی گل‌گهر را وارد دروازه محمدرضا اخباری کرد تا این تیم برای اولین در تبریز موفق به بازکردن دروازه تی‌تی‌ها شود.
گل‌گهری‌ها در دقیقه ۳۲، روی یک ضدحمله پرتعداد توپ را به رضا شکاری، بازیکن سابق تراکتور رساندند و این مهاجم با شوتی غیرقابل مهار از پشت محوطه جریمه، دومین گل تیمش را به ثمر رساند به مانند بازی دور رفت برابر قرمزهای تبریز گلزنی کرده باشد.
در دقیقه ۴۰ بازی، گستاوو واگنین با ارسال کشیده خود توپ را به درون محوطه جریمه آورد و هادی محمدی با جایگیری در نقطه کور خط دفاعی گل‌گهر ضربه‌ای را به قصد دادن پاس به بیرون به توپ زد که پس از برخورد با مهران گلزاری وارد دروازه سرمه‌ای‌پوشان سیرجانی شد تا حساب کار با گل به‌خودی مدافع گل‌گهر دو بر دو مساوی شود.
رضا اسدی پس از رفت و برگشت توپ با محمدحسین منادی در موقعیت تک به تک قرار گرفت و ضربه چیپ او پس از معطلی فراوان با دخالت مدافع گل‌گهر دور شد.
بازی در نیمه نخست با ردوبدل شدن چهار گل بین دوتیم و با تساوی دو بر دو به پایان رسید.
ده دقیقی پس از آغاز بازی در نیمه دوم، محمد قنبری با یک سر توپ در درون محوطه جریمه توپ را روی پای چپ خود آورد و با یک ضربه‌ای ناگهانی به سمت چارچوب گل‌گهر قصد بازکردن قوطی فلزی این تیم را داشت که منادی با یک واکنش تماشایی توپ را راهی بیرون کرد.
ارسال عالی آقاجانپور در دق به دهانه دروازه فرصت خوبی برای گلزنی بازیکنان بلندقامت تراکتور فراهم کرد اما قرمزها از این موقعیت استفاده نکردند.
همچنین آرش قادری مدافع وسط تیم تراکتور در لحظات پایانی این دیدار پس از اعتراض به داور کارت زرد دوم را دریافت کرد و از زمین بازی اخراج شد.
تلاش دو تیم برای تغییر نتیجه بازی و گلزنی در نیمه دوم، حاصلی به همراه نداشت تا مصاف تراکتور و گل‌گهر با تساوی دو بر دو به پایان برسد.
با این اوصاف، تراکتور ۲۷ امتیازی شده و جایگاه پنجم را به خود اختصاص داد، گل‌گهر سیرجان نیز با ۳۰ امتیاز در رده سوم باقی ماند.
انتهای پیام/
ماراتن گرم تراکتور و گل‌گهر برنده نداشت! نصر

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار