استاندار آذربایجان شرقی:

دولت به عهد خود با مردم و رهبری پای‌بند است

1401/10/29 - 21:27 - کد خبر: 85701 نسخه چاپی

نصر: استاندار آذربایجان شرقی با بیان اینکه دولت سیزدهم هیچ شانی غیر از خدمت‌گزاری به مردم برای خود قائل نیست، گفت: دولت از همان ابتدای کار برای احیای ارزش‌هایی که شهدا برای آن جان خود را فدا کرده اند، کوشیده و به عهدی که برای خدمت‌گزاری، با رهبری و مردم بسته تا آخر پای‌بند خواهد بود.

به گزارش نصر، عابدین خرّم روز پنجشنبه در مراسم یادواره شهدای روستای ورنکش از توابع بخش ترکمانچای شهرستان میانه، اظهار داشت: بخش ترکمانچای مردم مومن و صادقی دارد که علما و شهدای بزرگی را تقدیم انقلاب و کشور کرده اند.
وی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای این بخش و روستای ورنکش، گفت: شهدا مانند ستارگانی هستند که برای یافتن راه به آنها نیاز داریم و بزرگداشت یاد و خاطره ایشان برای جامعه آرامش بخش است.
خرّم با بیان اینکه شهدا، زمان شناس و دشمن شناس بودند، افزود: امام راحل انقلابی را به پیروزی رساند که شیاطین را به وحشت انداخته و پرچم آنها را پایین کشید، به همین خاطر بزرگترین تهدیدها را را از همان روزهای اول انقلاب بر ملت ما تحمیل کردند که جنگ هشت ساله، بزرگترین آنها بود.
وی ادامه داد: ایثارگری و اطاعت محض و قلبی شهدا و رزمندگان از امام، اجازه نداد که دشمنان خبیث به اهداف خود برسند.
استاندار آذربایجان شرقی اظهار داشت: این نیروی ایمان و جهاد در راه خدا به قیمت جان بود که شهدا را از روستای ورنکش و تمام نقاط کشور به جبهه های جنوب کشاند و ازخودگذشتگی و فداکاری آنها تعجب جهانیان را برانگیخت.
وی، اتحاد مردم در برابر دشمنان تا بن دندان مسلح را معجزه امام و انقلاب ذکر کرد و گفت: در طول تاریخ انقلاب هر جا مردم وارد صحنه شدند، چیزی به نام شکست، یاس و ناامیدی وجود نداشته و مسوولان با این نگاه باید در طول شبانه روز نوکری مردم را بکنند.
خرّم ادامه داد: نوکری مردم به معنای وقف کردن خود برای خدمت به مردم و وظیفه شناسی برای انجام درست و دقیق وظایف محوله است؛ مقام مسوول در نظام جمهوری اسلامی نباید غیر از مردم مومن مقابل کسی سر تعظیم فرود بیاورد.
وی خاطرنشان کرد: دلیل آشفتگی و توطئه های هر روز دشمنان نیز همین است و اگر دولت نگاهش به غرب باشد، آنها مشکلی با دولت نخواهند داشت.

مصوبات سفر رییس جمهور در میانه به قوت در حال اجراست
استاندار آذربایجان شرقی با بیان اینکه دولت به همه مشکلات استان به ویژه میانه اشراف دارد و همه مصوبات سفر رییس جمهور در این شهرستان با قوت در حال اجراست، افزود: امسال ۷۰ کیلومتر راه روستایی در میانه آسفالت شده است، اما این رقم برای ما کافی نیست و سال آینده نیز دنبال می شود.
وی ادامه داد: طرح های تامین آب شرب شهرستان میانه نیز از نظر منابع مالی مشکل ندارد و مسوولان شهرستان باید پیمانکاران را بیشتر ترغیب کنند.
خرّم درخصوص کمبود پزشک در بخش ترکمانچای نیز گفت: هر چند در زمینه پزشک مشکل داریم، اما نمی پذیریم که درمانگاه شهر ترکمانچای پزشک دایم نداشته باشد.
انتهای پیام/
دولت به عهد خود با مردم و رهبری پای‌بند است خبرگزاری ایرنا

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار