سرمربی تیم فوتبال تراکتور؛

تیم ضعف انفرادی دارد/ هوداران را فردا خوشحال خواهیم کرد

1398/09/13 - 15:00 - کد خبر: 8567 نسخه چاپی

نصر: سرمربی تیم فوتبال تراکتور: هواداران فردا برای حمایت از تیمشان به ورزشگاه بیایند قطعا خوشحالشان می کنیم.

به گزارش نصر، مصطفی دنیزلی در نشست خبری قبل بازی با شاهین شهرداری بوشهر اظهار کرد: مدت زیادی است که در لیگ برتر بازی نمی‌کنیم. در آخرین بازی‌های لیگ نتایج خوبی کسب نکرده‌ایم و در مجموع شش بازی در خارج از خانه و چهار بازی در داخل خانه بازی کرده‌ایم.

وی افزود: موقعیت کنونی تراکتور در جدول رده بندی از نظر روانی ما را تحت تاثیر قرار می‌دهد، اما این موضوع برای ما زیاد مهم نیست؛ چرا که می‌دانیم تیم‌های بالای جدول یک الی دو بازی بیشتر از ما انجام داده‌اند. پس از انجام بازی‌های عقب افتاده، جایگاه واقعی‌مان در جدول مشخص می‌شود.

دنیزلی خاطرنشان کرد: چهار بازی داخل خانه داریم که می‌توانیم وضعیتمان را بهبود بخشیم. ما با این جدول رده بندی مشکلی نداریم. پس از مدت‌ها در حضور هوادارانمان بازی داریم و به همراه آنان روند خوبی را شروع خواهیم کرد. بازیکنانی دارم که مصدومیت‌های جدی و جزئی دارند، اما وقتی که با 11 بازیکن وارد زمین می‌شویم، دیگر هیچ بهانه‌ای وجود ندارد.

وی در خصوص وضعیت تیمش برای بازی فردا، بیان کرد: رضا اسدی را به دلیل مصدومیت در بازی فردا نداریم و سید احمد موسوی و ایمان سلیمی نیز مصدومیت‌های جزئی دارند که مشکلی برای بازی کردن ندارند.

سرمربی تراکتور تأکید کرد: تیم ما در لیگ برتر و جام حذفی به مسیر خود ادامه می‌دهد و در این مسیر هر چیزی که برعهده‌ی ماست، انجام خواهیم داد.

وی ادامه داد: به تعویق افتادن بازی‌ها نمی‌ شود گفت به نفع ماست یا به ضرر ما، اما در فوتبال فاصله افتادن بین بازی‌ها خوب نیست. ما اگر دو بازی عقب افتاده را انجام دهیم، جایگاهمان خیلی بهتر می‌شود. شما وضعیت لیگ ایران را بهتر می‌دانید، تیم‌های مدعی و بالای جدول، گاهاً در بازی‌های داخل خانه هم شکست می‌خورند.

دنیزلی خاطرنشان کرد: من به هواداران و تیم خودم اعتماد دارم و هدفمان همچون روز اول بوده و تغییری نکرده است. حرف من نسبت به روز اول تغییری نیافته و پس از 10 هفته نیز همان خواهد بود؛ چرا که من با یک هدف مشخص به اینجا آمده‌ام و نمی‌توانم جملات متفاوت‌تری بگویم.

وی در خصوص بازی با نود ارومیه نیز بیان کرد: فراموش نکنیم، نود ارومیه برای حذف تراکتور هر چیزی که در توان داشت را رو کرد و نود، تیم صدرنشین لیگ دسته اول است. اکنون هشت تیم در جام حذفی باقی مانده که تعدادی از این تیم‌ها، دسته یکی هستند که با شکست تیم‌های لیگ برتری به این مرحله رسیده‌اند. تمام بازیکنانم باید با جدیت روی بازی‌ها تمرکز داشته باشند.

سرمربی تراکتور تأکید کرد: اولویت نخست ما گرم نگه داشتن هواداران در این فصل سرد است، هواداران همراه ما باید این هوای سرد را به گرمی تبدیل کرده و تراکتور را در مسیر موفقیت یاری کنند.

وی در خصوص هدف گذاری برای پایان نیم فصل، اظهار کرد: همه می‌خواهند بالای جدول باشند، با نگاهی به 10 بازی گذشته به این نتیجه می رسیم که می‌توانستیم دو الی سه امتیاز بیشتر داشته باشیم؛ البته این اختلاف امتیاز چندان مهم نیست. بنده چهار قهرمانی سوپر لیگ را تجربه کرده‌ام که فقط یک بار قهرمان نیم فصل شدم! در یکی از تیم‌هایم در پایان نیم فصل در رتبه ششم بودیم اما در پایان قهرمان شدیم.

زمانی قهرمانی را از دست می‌دهیم که در هفته سی ام چهار امتیاز از تیم صدرنشین عقب باشیم که ما هم اجازه‌ی این اتفاق را نمی‌دهیم.

دنیزلی مطرح کرد: شکل بازی و ترکیب تیم من هفته به هفته تغییر می‌کند، هیچ گاه بدون رسیدن به مرحله «عالی» راضی نمی‌شوم. ما در طول 10 هفته، بیشتر ضعف انفرادی داشتیم نه ضعف تیمی که جبران این موضوع آسان است. به هر حال برای هر بازی برنامه داریم، اما اجرا کننده‌های آن بازیکنان هستند.

وی در خصوص وضعیت رضا شکاری و شایعات پیرامون او، گفت: با حرف و حدیث و شایعات در خصوص شکاری تصمیم نمی‌گیرم. این بازیکن مشکلی در خصوص نقل و انتقالات گذشته‌اش داشت که مدتی درگیر این موضوع بود.

به همین دلیل و همچنین حضور پی در پی در اردوهای تیم ملی، زیاد در اختیار تیم ما نبود که این روند تغییر می‌یابد و طی هفته‌های آینده شکاری را به لیست 18 نفره تیم اضافه می‌کنم.

دنیزلی در خصوص لیست خرید تیمش برای نیم فصل، گفت: صحبت کردن در خصوص چنین موضوعی خوب نیست. قطعاً در نیم فصل راجع این موضوع تصمیم گیری می‌کنیم.

اکنون 25 بازیکن دارم که متأسفانه هر هفته، پنج بازیکن خارج از لیست می‌مانند. به هر حال تصمیماتی راجع لیست ورودی و خروجی دارم.

وی در پایان تأکید کرد: خیلی وقت هست که از پرشورها دور مانده‌ایم از آنان دعوت می‌کنم فردا تیم را حمایت کنند؛ قطعاً خوشحالشان می‌کنیم.

انتهای پیام/

تیم ضعف انفرادی دارد/ هوداران را فردا خوشحال خواهیم کرد نصر


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار