همزمان با برگزاری مهرواره های استانی/

رونمایی از ۲۰ عنوان نمایش عروسکی و سرود در آذربایجان شرقی

1398/09/13 - 15:37 - کد خبر: 8562 نسخه چاپی

نصر: مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان شرقی از برگزاری مهرواره های استانی و رونمایی از ۲۰ عنوان نمایش عروسکی و سرود تولید شده در مراکز کانون پرورش فکری استان خبر داد.

به گزارش نصر، علی بینش با اعلام این خبر افزود: در حال حاضر تولید ۱۰ عنوان نمایش عروسکی و ۱۰ عنوان سرود در موضوعات و مضامین مختلف در تعدادی از مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان آخرین مراحل تولید خود را طی می کند.

وی با بیان اینکه  این آثار در اوایل دی ماه سال جاری همزمان با برگزاری مهرواره های استانی رونمائی می شود، اظهار داشت: مهرواره استانی سرود ۵ دی ماه و مهرواره استانی نمایش عروسکی ۱۲ دی ماه در تبریز برگزار می شود.

مدیرکل کانون پرورش فکری استان، مشارکت کودکان و نوجونان در فعالیت های فرهنگی هنری تقویت فرهنگ کارگروهی، آموزش غیرمستقیم مفاهیم تربیتی و ایجاد فضای با نشاط و جذاب برای کودکان و نوجوانان را از مهمترین اهداف تولید این آثار و برگزاری مهرواره های استانی عنوان کرد.

بینش در پایان گفت: با برنامه‌ریزی‌های به عمل آمده این آثار از بهمن ماه سال جاری و در ایام پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی به روی صحنه می‌روند.

انتهای پیام/

رونمایی از ۲۰ عنوان نمایش عروسکی و سرود در آذربایجان شرقی نصر


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار