اختصاصی نصر/

جزئیات مرگ جوان تبریزی در قره آغاج | شکایت از شهرداری و شرکت برق

1401/10/28 - 11:43 - کد خبر: 85595 نسخه چاپی

نصر: جوان ۲۳ ساله تبریزی بر اثر سر خوردن و اصابت سر به زمین و افتادن داخل جوی آب در سرمای سوزناک تبریز جان اش از دست داد.

به گزارش نصر، عصر سه شنبه هفته گذشته و در برودت هوای تبریز حادثه ای تلخ در منطقه قره آغاج تبریز رخ داد و جوان ۲۳ ساله بر اثر برخورد سر به زمین و افتادن به جوی آب جان خود را از دست داد.
پس از این اتفاق پدر این جوان با حضور در محل حادثه با اشاره به از دست دادن جان پسر و نان‌آور خانه شان گفت: روز سه شنبه به همراه خانواده مهمان یکی از اقوام خود در محله قره آغاج بودیم که پسرم «رضا» از منزل خارج و عدم بازگشتش باعث شد تا برای خبر یافتن از او بیرون برویم.
وی افزود: با خروج از منزل و حضور اورژانس سر کوچه نگران شدم و وقتی نزدیک تر شدم دیدم عوامل اورژانس فرزندم را از داخل جوی آب بیرون کشیده و در کنار خیابان گذاشته اند.
این پدر داغدار با بیان اینکه جسم بی جان فرزندش در سرمای تبریز یخ زده بود، تصریح کرد: متاسفانه پسرم هنگام عبور به دلیل سر خوردن و اصابت سرش به زمین داخل جوی آب افتاده و به علت تاریکی محل دقایق زیادی به همان شکل مانده بود.
وی در پایان گفت: پسرم آرایشگر بوده و سالهاست با کار کردن کمک خرج من و خانواده ام بود که با یک اتفاق ساده جان خود را از دست داد.
این خانواده به دلیل سُر خوردگی و از دست دادن جان فرزندشان از شهرداری تبریز و به دلیل تاریک بودن معبر و عدم دید کافی که منجر به تاخیر در پیدا شدن فرزندشان شده است، از اداره برق شکایت کرده اند .

تکذیب رئیس شورا
موضوع فوت این جوان در حالی هفته گذشته در رسانه ها سر و صدا کرد که حجت الاسلام رسول برگی رئیس شورای شهر تبریز در صحن علنی شورا موضوع را از بیخ تکذیب کرد.
وی پوشش رسانه ای این حادثه دلخراش را مصداق تشویش اذهان عمومی کرد و گفت : کل ماجرا کذب است.
گفتنی است پدر و وکیل این جوان اعلام کردند فرزندشان هیچگونه سابقه بیماری نداشته و پیش از این اتفاق کاملا سالم بوده است.
شایان ذکر است به منظور کشف دلیل اصلی فوت این جوان موضوع در پزشکی قانونی در جریان است.
انتهای پیام/
جزئیات مرگ جوان تبریزی در قره آغاج | شکایت از شهرداری و شرکت برق حمیدرضا سامبرانی

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار