سرپرست شهرداری شهر باسمنج خبر داد:

شهردار باسمنج رد صلاحیت شده است / لوله گذاری 35 متری برای تقویت گاز است / برای فعالیت جایگاه CNG منتظر تصویب شورا هستیم 

1401/10/26 - 22:30 - کد خبر: 85509 نسخه چاپی

نصر: سرپرست شهرداری شهر باسمنج گفت: در رابطه با انتخاب شهردار، پیشتر نیز یک نفر از سوی شورا انتخاب شده بود که ظاهرا ایشان رد شده و شورا اکنون در حال رایزنی با گزینه های دیگر است. 

به گزارش نصر، "محمدرضا جلیلی" در گفتگو با نصر در پاسخ به این که لوله گذاری مسیر 35 متری باسمنج مربوط به آب است یا گاز، توضیح داد: عملیات لوله گذاری در خیابان 35 متری باسمنج مربوط به لوله گذاری گاز است.
وی ادامه داد: با توجه به اینکه روستا های بالای باسمنج مشکل گاز داشتند برای تقویت گاز این منطقه این لوله گذاری بصورت کمکی انجام می شود.
جلیلی گفت: در این مسیر (ورودی جاده هروی) قرار است یک ایستگاه تقویت فشار نیز گذاشته شود، در کل این لوله گذاری برای تقویت گاز روستا های اطراف است.
وی در رابطه با تعطیلی جایگاه CNG خیابان کشاورزی گفت: مذاکراتی در این رابطه صورت گرفته و هزینه ای اعلام شده است و منتظر تصویب شورای شهر باسمنج هستیم تا این جایگاه مجددا فعالیت خود را از سر بگیرد. 
سرپرست شهرداری باسمنج در پاسخ به علت عدم معارفه شهردار پیشنهادی شورای شهر باسمنج گفت: در رابطه با انتخاب شهردار، پیشتر یک نفر از سوی شورا انتخاب شده بود که ظاهرا ایشان رد شده و شورا اکنون در حال رایزنی با گزینه های دیگر است. 
انتهای پیام/
شهردار باسمنج رد صلاحیت شده است / لوله گذاری 35 متری برای تقویت گاز است / برای فعالیت جایگاه CNG منتظر تصویب شورا هستیم  محمدرضا اخگرگداز

ثبت نظر

نمایش 1 نظر

پاسخ   ناصر   سال پیش  

ظاهرا رد شده؟😁سندی داری واسه این خبرت؟ نکنه آقای جلیلی خودش میخواد شهردار بشه؟😀
پژوهشیار