خبر/

انتخاب استاد دانشگاه تبریز به‌عنوان پیشکسوت برتر حوزه نشر کشاورزی کشور

1401/10/26 - 13:27 - کد خبر: 85468 نسخه چاپی

نصر: در چهارمین دوره هفته ملی کتاب کشاورزی و منابع طبیعی کشور استاد دانشکده کشاورزی دانشگاه تبریز به‌عنوان پیشکسوت برتر حوزه نشر کشاورزی انتخاب شد.

به گزارش نصر، محمد مقدم واحد استاد دانشگاه تبریز در چهارمین دوره هفته ملی کتاب کشاورزی و منابع طبیعی کشور که همزمان با سی امین دوره هفته کتاب جهاد کشاورزی در تهران برگزار شد به عنوان پیشکسوت برتر حوزه نشر کشاورزی انتخاب و از سوی معاون وزیر و رئیس سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی کشور مورد تجلیل قرارگرفت.
محمد مقدم واحد استاد دانشکده کشاورزی، تآلیف و ترجمه ۱۲ جلد کتاب در زمینه کشاورزی، ویرایش ۵ جلد کتاب، ۱۳ طرح پژوهشی و چاپ و انتشار بیش از ۳۶۷ مقاله در نشریات معتبر ملی و بین المللی، چاپ و ارائه ۲۸۵ مقاله در کنفرانس‌های ملی و بین المللی را در کارنامه علمی و پژوهشی خود دارد.
کسب عنوان استاد نمونه کشور در رشته کشاورزی در سال ۱۳۸۱، کسب عنوان نخبه دانش ایران از سوی پایگاه استنادی علوم جهان اسلام در سال‌های ۱۳۹۱ و ۱۳۹۲، منتخب کتاب سال دانشگاه تهران در سال‌های ۱۳۷۷ و ۱۳۸۰، کسب عنوان دانشمند برتر حوزه علوم کشاورزی ایران از سوی پایگاه استنادی علوم جهان اسلام در سال ۱۳۹۲، چندین دوره انتخاب به‌عنوان پژوهشگر برتر استان و دانشگاه بخشی از افتخارات این استاد ارزنده و محترم دانشگاه تبریز است.
ریاست انجمن علوم زراعت و اصلاح نباتات ایران، نماینده وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در کارگروه تولید بذر سبزی و صیفی کشور، عضو هیئت‌امنای دانشگاه‌های تبریز، صنعتی سهند، ارومیه و شهید مدنی، عضویت در بیش از ۱۰ شورای تحقیقاتی و پژوهشی در حوزه تحقیقات کشاورزی بخشی از فعالیت‌های اجرائی این عضو هیئت‌علمی دانشگاه تبریز تاکنون است.
انتهای پیام/
انتخاب استاد دانشگاه تبریز به‌عنوان پیشکسوت برتر حوزه نشر کشاورزی کشور نصر

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار