تخلف عجیب در هیات والیبال استان

1401/10/26 - 13:28 - کد خبر: 85467 نسخه چاپی

نصر: کلاس های مربی گری درجه یک والیبال با حضور غیر قانونی چند نفر از افراد هیات والیبال استان که مدرک درجه دو مربی گری نداشتند، برگزار شد.

به گزارش نصر، کلاس مربیگری درجه یک ملی والیبال که با حضور مربیانی از سراسر کشور به صورت عملی زیر نظر سه مدرس فدراسیون والیبال از جمله عادل بناکار  از ۱۶ دی ماه به میزبانی تبریز آغاز شده بود، در روز ۲۲ دی ماه به پایان رسید.
اما این دوره درحالی با شرکت ۲۳ مربی برگزار شد که شنیده می‌شود ۲ نفر از شرکت‌کنندگان به شکل غیرمجاز بدین وصف که یکی از این افراد بدون اخذ مدرک درجه ۲ و دیگری نیز بدون وجاهت قانونی از نظر زمان حضور در این دوره ثبت‌نام و حاضر شده‌اند که خلاف مقررات بوده است.
طبق اعلام کمیته آموزش فدراسیون والیبال، داشتن کارت مربیگری درجه ۲ که مدت ۲ سال تمام از اخذ آن گذشته باشد از شرایط و الزامات حضور در دوره مربیگری درجه یک است و تنها مربیانی می‌توانند پس از کسب مدرک درجه سه در کلاس درجه یک شرکت کنند که سابقه بازی در تیم ملی والیبال را در کارنامه داشته باشند.
اما مورد تاسف‌بار این است که نه تنها ۲ نفر مدنظر چنین شرایطی را نداشته‌اند که بلکه گفته می‌شود آ‌ن‌ها از کارکنان و مسئولان هیات والیبال استان بوده و با پارتی‌بازی در این دوره حضور پیدا کرده‌اند، موضوعی که اعتراض دیگر شرکت‌کنندگان را به دنبال داشته و حاشیه‌ساز شده است‌.
انتهای پیام/
تخلف عجیب در هیات والیبال استان حمیدرضا سامبرانی

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار