استاندار زنجان؛

انتخابات جشن وحدت و تقویت مقوم‌های ملی است

1398/09/13 - 13:32 - کد خبر: 8537 نسخه چاپی

نصر: استاندار زنجان گفت: نظام ما در سایه وحدت شکل گرفته و از گردنه‌های بسیاری پس از انقلاب با کمک وحدت عبور کرده است و انتخابات جشن وحدت، قدرت حضور مردم و تقویت مقوم‌های ملی است.

به گزارش نصر به نقل از ایرنا، فتح‌الله حقیقی امروز در جلسه ستاد انتخابات در فرمانداری خرم‌دره، با تقدیر از افرادی که با مسؤولیت پذیری و وظیفه شناسی در انتخابات داوطلب می شوند، ابراز کرد: طبق آخرین آمار ۴۳ نفر در استان زنجان تاکنون در انتخابات مجلس شورای اسلامی ثبت نام کرده اند و دیگر داوطلبان نیز ثبت نام خود را به دقایق آخر موکول نکنند.

وی با اشاره به تاکید رهبر معظم انقلاب بر وحدت، تصریح کرد: با توجه به شناخت دقیق مردم ما از استکبار و نحوه دشمنی آن و با عنایت به آگاهی و بصیرت مردم، این بار با صلابت بیشتری در انتخابات حضور خواهند یافت.

مقام عالی استان زنجان اظهار داشت: امروز در کشور هر کس هر چه در اختیار دارد برای بهبود و بهتر شدن شرایط به کار می برد.
حقیقی با اشاره به اینکه شور و نشاط انتخاباتی در بین مردم در حال شکل گیری است، تاکید کرد: به یقین مشارکت مردم در استان زنجان بسیار خوب خواهد بود.

این مسؤول بیان کرد: همه ما مسؤولان در این انتخابات بی طرف هستیم و به عنوان اعضای هیات اجرایی و مسؤولان برگزاری انتخابات باید بی طرف باشیم، همچنین شوراها، شهرداران، بخشداران و دهیاران هم باید این شرایط را داشته باشند.

وی با تاکید بر ماده ۱۱ قانون، خاطرنشان کرد: مسؤولان باید در اجرای قانون بی طرف عمل کنند و امکانات دولتی در اختیار اعضای ستاد برای کمک به برگزاری انتخابات باشد و نه تبلیغ نامزدی، مسؤولان بدانند تمامی اقدامات آنها تحت نظر ما است و در صورت مشاهده تخلف برخورد خواهد شد.

استاندار زنجان تاکید کرد: ما با ناظران به طور کامل هماهنگ هستیم و هر کس وظیفه خود را با هماهنگی کامل انجام خواهد داد تا نتیجه آن اقبال مردم به انتخابات و محافظت از آرا باشد.

وی با تاکید بر کنترل بیشتر فضای مجازی در روزهای نزدیک به انتخابات فعالیت بی نام و نشان در این فضا را عین دروغگویی و دور از اخلاق خواند و به آلوده کنندگان این فضا هشدار داد که تمامی اقدامات خلاف قانون آنها در فضای مجازی قابل پیگیری است.

حقیقی با تقدیر از عوامل و مسؤولان ستاد انتخابات و تشکیل به موقع ستاد در خرم‌دره، یادآور شد: سایت های مجازی و مکتوب کنترل و بلافاصله با متخلفان توسط کمیته کنترل سایت های مجازی برخورد خواهد شد از این رو نامزدها و طرفداران آنها رعایت قانون را مد نظر قرار دهند.

وی تصریح کرد: ستاد تنظیم بازار بسیار موضوع مهمی است و باید بازار را کنترل کنید که مشکلی پیش نیاید و خوشبختانه تا کنون در این امر استان خوبی بودیم.

استاندار زنجان بیان کرد: تلاش داریم انتخاباتی در تراز استان زنجان برگزار کنیم تا اقبال هر کس که به هر طرف بود از رای مردم نگاهبانی کنیم.

انتهای پیام/

انتخابات جشن وحدت و تقویت مقوم‌های ملی است خبرگزاری ایرنا


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار