دستورالعمل استانداری آذربایجان‌شرقی خطاب به مدیران دستگاه‌های دولتی؛

مراکز آموزشی و دستگاه‌های دولتی سیستم‌های گرمایشی خود را خاموش کنند

1401/10/23 - 21:24 - کد خبر: 85281 نسخه چاپی

نصر: استانداری آذربایجان‌شرقی در اطلاعیه‌ای از کلیه دستگاه‌های دولتی استان خواست سیستم‌های گرمایشی خود را در خاموش کنند.

به گزارش نصر، در اطلاعیه استانداری آذربایجان‌شرقی که ساعتی پیش منتشر شد، علاوه بر اعلام تعطیلی کلیه سازمان‌ها، ادارات و دستگاه‌های اجرایی استان در روز شنبه ۲۴ دی و همچنین اعلام تعطیلی و فعالیت غیر حضوری مدارس و مراکز آموزش عالی، تأکید شده است مدیران ادارات و دستگاه‌های اجرایی و کلیه مراکز آموزشی موظفند نسبت به خاموش کردن سیستم‌های حرارتی خود در این روز اقدام کنند.
بر اساس این گزارش شرکت گاز آذربایجان شرقی نیز موظف شده است جریان گاز دستگاه‌ها و ادارات دولتی که از این دستورالعمل اجرایی پیروی نکنند را قطع کند.
گزارش نصر می‌افزاید، علاوه بر تعطیلی کلیه دستگاه‌های دولتی و بانک‌های آذربایجان شرقی، دانشگاه آزاد اسلامی استان هم در اطلاعیه‌ای فوری از تعطیلی کلیه واحد‌های دانشگاه آزاد اسلامی استان خبر داد و افزود: با توجه به برودت هوا و به منظور مدیریت بهینه مصرف حامل‌های انرژی کلیه واحد‌های دانشگاه آزاد اسلامی استان آذربایجان شرقی در روز شنبه ٢۴ دی ماه تعطیل می‌باشد.
دانشگاه آزاد اسلامی آذربایجان شرقی در اطلاعیه خود افزود: تمامی امتحانات پایان ترم صرفاً روز شنبه ٢۴ دی ماه واحد‌ها، مراکز و دانشکده‌های مهارت و کارآفرینی دانشگاه آزاد اسلامی استان آذربایجان شرقی لغو و به روز دیگر موکول می‌شود که متعاقباً زمان جدید اعلام خواهد شد.
بر اساس اطلاعیه اداره کل آموزش و پرورش استان آذربایجان شرقی نیز مدارس استان در مقطع پیش دبستانی تعطیل و فعالیت آموزشی تمام مقاطع تحصیلی مدارس دولتی، غیر دولتی و استثنائی شهری و روستایی در نوبت‌های صبح و بعد از ظهر به صورت غیرحضوری خواهد بود.
گزارش نصر می‌افزاید، در پی بارش برف و برودت هوا مصرف گاز در آذربایجان شرقی به ۴۲ میلیون متر مکعب در روز رسیده است و مسئولان شرکت گاز استان در اطلاعیه‌ای از مشترکان گاز خانگی و تجاری خواسته‌اند با صرفه‌جویی در مصرف گاز، به ادامه خدمات‌رسانی شرکت ملی گاز ایران در این روز‌های سرد سال کمک کنند.
انتهای پیام/
 
مراکز آموزشی و دستگاه‌های دولتی سیستم‌های گرمایشی خود را خاموش کنند نصر

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار