خبر/

پیروزی بلندقامتان سونگون مقابل تیم ملی

1401/10/24 - 09:46 - کد خبر: 85279 نسخه چاپی

نصر، تیم والیبال مس سونگون ورزقان در هفته نوزدهم لیگ دسته یک والیبال کشور با نتیجه سه بر یک تیم ملی نوجوانان را شکست داد.

به گزارش نصر، تیم والیبال مس سونگون ورزقان در چارچوب هفته نوزدهم رقابت‌های لیگ یک والیبال در سالن شهید اقدمی تبریز به مصاف شمس تهران رفت که این دیدار با برتری سه بر یک نارنجی‌پوشان پایان یافت.
بلندقامتان مس این دیدار را پر قدرت شروع کرده و توانستند با نتیجه ۲۵ - ۱۹ در ست اول به پیروزی دست یابند.
در ادامه شمس (تیم ملی نوجوانان) موفق شد نتیجه را با نتیجه ۲۵ - ۲۱ ست دوم را از آن خود کند.
شاگردان عادل بناکار که مصمم بودند چهارمین پیروزی متوالی خود را جشن بگیرند با تلاش مضاعف و البته با حمایت‌های هواداران حاضر در سالن توانستند ست‌های سوم و چهارم را با نتایج ۲۵ - ۲۲ و ۲۵ - ۱۷ می‌همان تهرانی را شکست داده و به یازدهمین برد فصل برسند.
تیم والیبال مس سونگون ورزقان با این پیروزی تعداد برد‌های خود را به عدد ۱۱ رساند و با ۳۲ امتیاز ضمن صعود به رده دوم جدول گروه الف سری A صعودش به مرحله پلی‌آف را نیز قطعی کرد.
عادل بناکار، سرمربی مس سونگون پس از پیروزی تیمش مقابل شمس تهران اظهار داشت: واقعاً در بازی سختی پیروز شدیم و این برد را به بازیکنانم تبریک می‌گویم.
وی ادامه داد: ما تیمی را شکست دادیم که سال‌ها در کنار هم تمرین و بازی می‌کنند و تیم منسجمی هستند، خدا را شکر این برد انگیزه مضاعفی به مجموعه تزریق کرد.
سرمربی تیم والیبال مس سونگون ورزقان ابراز داشت: نکته مثبت بازی امروز بازگشت تماشاگران به سالن پس از مدت‌ها بود که دوباره شاهد شورونشاط در والیبال بودیم که تشویق‌های تماشاگران نیز تأثیر بسزایی در این بردمان داشت.
بناکار در پایان تأکید کرد: بااینکه امروز صعودمان به پلی‌آف تقریباً قطعی شد اما ما هدف‌های بزرگ‌تری در پیش داریم که ان شاء الله با ادامه حمایت‌های مدیریت و هیات مدیره باشگاه مطمئناً به آن‌ها خواهیم رسید.
انتهای پیام/
پیروزی بلندقامتان سونگون مقابل تیم ملی حمیدرضا سامبرانی

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار