مدیرکل بانوان و امور خانواده استانداری استان؛

زنان استعدادهای خود را کشف کنند

1401/10/23 - 14:46 - کد خبر: 85260 نسخه چاپی

نصر: مدیرکل بانوان و امور خانواده استانداری آذربایجان‌شرقی با گرامیداشت هفته زن و روز مادر گفت: از وظایف ما بانوان در حوزه تبیین این است که به عنوان یک زن، خودمان را کشف کرده و استعدادیابی کنیم.

به گزارش نصر، زهرا کوهی در جمع بانوان کارآفرین با موضوع گفتمان سازی با رویکرد جهاد تبیین اظهار کرد: همچنان که مولای متقیان علی (ع) می‌فرمایند: مردم به مثابه معدن های طلا و نقره هستند و باید کشف شده سپس استخراج شوند؛ ما نیز باید استعدادهایمان را به منصه ظهور برسانیم.
وی خاطرنشان کرد: امروز زن مسلمان ایرانی تاریخ جدیدی را پیش چشم زنان جهان گشوده و ثابت کرده است که می توان زن بود، عفیف بود، محجبه و شریف بود و در متن جامعه نیز حضور داشته و در عین حال سنگر خانواده را پاکیزه نگه داشت.
مدیر کل بانوان و امور خانواده استانداری آذربایجان شرقی با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب در بحث الگوی سوم زن اظهار کرد: زنان معمولا همچون عنصری بی حاشیه و به مثابه موجودی معرفی شده اند که جنسیت او به انسانیتش ارجحیت دارد، از این رو زنان روایتگر، کنشگر و اثر گذار را باید بتوانیم در جامعه درست معرفی کنیم.
وی با بیان اینکه در بحث الگوی سوم، زن، یک الگوی تک بعدی نیست بلکه زنان از دیرباز تاریخ ساز و تمدن ساز بوده اند، خاطرنشان کرد: وقتی در حوزه بانوان و خانواده بحث می‌شود، یعنی هیچ کسی از دایره بحث خارج نیست، خانواده یعنی همه؛ پس فقط زنان را شامل نمی شود و گستره بحث شامل تمامی افرادی است که در نهاد خانواده نقش آفرینند.
انتهای پیام/
زنان استعدادهای خود را کشف کنند خبرگزاری ایرنا

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار