معاون رئیس جمهور؛

چهارقلوهای یزدی خانه هدیه گرفتند

1401/10/23 - 12:10 - کد خبر: 85246 نسخه چاپی

نصر: معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده همراه با وزیر راه و شهرسازی در منزل سه خانواده دارای چهارقلوی شهر یزد حاضر شدند و به هر یک از این خانواده‌ها خانه هدیه دادند.

به گزارش نصر، «انسیه خزعلی» معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده در این دیدار با تاکید بر اینکه امیدواریم با پیگیری هایی که صورت میگیرد در کمترین زمان خانه این سه خانواده تامین شود، عنوان کرد:  یکی از مشکلاتی که سرراه خانواده ها برای بچه دار شدن  هزینه گزاف مسکن است و ما در دولت برآنیم که در قدم اول این نگرانی را از روی دوش خانواده‌های چهارقلو و در قدم های بعدی در بین سایر خانواده‌های پرجمعیت حذف کنیم.
«مهرداد بذرپاش» وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه بعد از پیگیری‌های معاون رئیس جمهور در جلسات تهران و بعد از ورود به استان یزد برآن شدیم که به طور ویژه این کار خیر محقق شود، گفت: رئیس محترم جمهور  به دلیل فشردگی برنامه ها نتوانستند در این دیدار حضور داشته باشند اما سلام رساندند و قول دادند که به هر خانواده یک واحد اهدا شود.
وی با بیان اینکه هر کدام از خانواده ها میتوانند یک واحد آپارتمان یا زمین  هدیه بگیرند، خاطر نشان کرد: تمام تلاش ما این است که شما مشکلی از جهت تامین مسکن نداشته باشید و تمام فکر و دغدغه تان بزرگ کردن بچه‌ها باشد.
انتهای پیام/
چهارقلوهای یزدی خانه هدیه گرفتند خبرگزاری عصرایران

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار