شکایت هیات فوتبال استان از قضاوت دیدار تراکتور و استقلال

انتخاب داور تهرانی اشتباه بود 

1401/10/23 - 11:40 - کد خبر: 85245 نسخه چاپی

نصر، دبیر هیات فوتبال استان از پیگیری و شکایت بر علیه تیم داوری دیدار استقلال و تراکتور خبر داد و انتخاب داور تهرانی برای این بازی را ناعادلانه خواند.

به گزارش نصر، پس از اتفاقات عجیب و غریب دیدار تراکتور و استقلال در چارچوب رقابت های جام حذفی فوتبال ایران که منجر به حذف تیم تبریزی از این جام شد، علی خاکی زاد، دبیر هیات فوتبال استان در گفتگو با نصر با اعلام نارضایتی از قضاوت این دیدار گفت: متاسفانه در این دیدار حساس آنطور که باید قضاوت عادلانه نشد و همین اتفاق باعث حذف تیم تراکتور از گردونه این رقابت ها شد.
وی در ادامه افزود: با توجه به حساس بودن این دیدار بایستی در انتخاب داور حساسیت زیادی به کار گرفته می شد که این اتفاق رخ نداد و داور تهرانی برای دیدار یک تیم تهرانی و یک تیم شهرستانی انتخاب شد.
خاکی زاد با گلایه مندی از نحوه قضاوت این دیدار خاطر نشان کرد: با توجه به اشتباهات داوری و تاثیر مستقیم آن در نتیجه دیدار که به طور ناعادلانه منجر به حذف تیم تراکتور شد، قطعا این موضوع از طریق مراجع مرتبط پیگیری خواهد شد و شکایت خود را تقدیم فدراسیون فوتبال خواهیم کرد.
دبیر هیات فوتبال استان در پایان تصریح کرد: قطعا نباید از کنار چنین اتفاقاتی به سادگی عبور کرد چراکه همواره در دیدار این دو تیم تبعیض های زیادی علیه تراکتور قائل می شود و امیدواریم فدراسیون فوتبال با قاطعیت به این موضوع رسیدگی نماید.
انتهای پیام/
انتخاب داور تهرانی اشتباه بود  نصر

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار