رییس آتش‌نشانی بوکان:

فوتی‌های حادثه انفجار گاز به ۳ نفر رسید + فیلم

1401/10/22 - 22:34 - کد خبر: 85240 نسخه چاپی

نصر: رییس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بوکان گفت: تعداد فوتی‌های حادثه انفجار گاز در این شهر به سه نفر افزایش یافت.

به گزارش نصر، رسول معروفی پنجشنبه‌شب در گفت وگو اظهار کرد: تاکنون اجساد سه نفر از زیر آوار بیرون آورده شده و سه نفر از مجروحان این حادثه برای مداوا به مراکز درمانی اعزام شده‌اند.
وی اظهار کرد: یک قلاده سگ زنده یاب نیز به محل حادثه آورده شده و گویا نشانه هایی از وجود افراد یا اجساد در زیر آوارها مشاهده شده و به همین خاطر تمام تلاش ها برای آواربرداری سریع در حال انجام است.
رییس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بوکان گفت: پس از وقوع این حادثه ۱۵ نفر از نیروهای آتش نشانی از چهار ایستگاه آتش نشانی به محل اعزام شده و تعدادی از نیروهای ذخیره نیز فراخوانده شدند اما ازدحام زیاد جمعیت مانع آواربرداری سریع شده است.
وی ضمن قدردانی از حس نوع‌دوستی شهروندان گفت: در این شرایط بهترین کمک به حادثه دیدگان و نیروهای امدادی، بازگشایی مسیرها برای تردد ماشین‌آلات و خودروهای سنگین و سبک آتش نشانی است.
 

معروفی در خصوص علت اصلی این حادثه گفت: هنوز علت اصلی این حادثه مشخص نیست و کارشناسان شرکت گاز در حال بررسی علت آن هستند اما شرایط و شیوه تخریب ساختمان شبیه انفجار گاز است.
پس از وقوع حادثه انفجار گاز در یک منزل مسکونی در کوچه‌های بهار در خیابان ورزش بوکان روبه‌روی میدان فوتبال وحدت این شهر شمار زیادی از شهروندان برای کمک رسانی به حادثه دیدگان خود را به محل رسانده و باعث ایجادترافیک و ازدحام جمعیت شدند.
بوکان با ۱۸۰ هزار نفر جمعیت دارای چهار ایستگاه آتش‌نشانی با ۴۰ نفر نیرو در جنوب آذربایجان غربی واقع شده است.
انتهای پیام/
فوتی‌های حادثه انفجار گاز به ۳ نفر رسید + فیلم خبرگزاری ایرنا

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار