رئیس سازمان صمت آذربایجان شرقی؛

نرخ مشارکت زنان در عرصه‌های مختلف رو به افزایش است

1401/10/21 - 14:40 - کد خبر: 85146 نسخه چاپی

نصر: رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان شرقی با اشاره به اهمیت موضوع جایگاه زنان در اجتماع و نقش پررنگ آنها در عرصه تولید و تجارت گفت: بخش قابل توجهی از فعالیت های رسمی از جمله تولید و تجارت در اختیار زنان است.

به گزارش نصر، صابر پرنیان در مراسم بزرگداشت مقام زن و روز مادر به مناسبت فرا رسیدن ولادت حضرت زهرا (س) ضمن تقدیر و تشکر از زحمات بانوان سازمان افزود: مقام زن در جامعه ما مقدس است و بانوان نقش بسزایی در جامعه ایفا می کنند.
وی ادامه داد: زنان در عرصه تولید دوشادوش مردان یا در قامت صاحب بنگاه یا مدیر و یا کارشناس تولید مشغول به فعالیت در بخش خصوصی هستند.
وی در ادامه به جایگاه زنان در سازمانهای دولتی و اداری اشاره کرد و اظهار داشت: مجموعه همکاران در کنار هم با تلاش برای تسهیل محیط کسب و کار و ارتقا جایگاه سازمانی در این زمینه موفق به کسب دستگاه نخست در حوزه ارایه خدمات شده اند.
پرنیان در بخش دیگری از سخنان خود بر تبیین دستاوردهای اقتصادی بویژه در بخش صنعت و تولید تاکید کرد و گفت: باید به جامعه اخبار امیدبخش مخابره شود.
وی افزود: به منظور حمایت از تولیدکنندگان، صاحبان کسب و کارها، باید برای رفع موانع و مشکلات مردم نگرش ویژه ای داشته باشیم که البته در این زمینه تلاش می کنیم عملکرد سازمان را نسبت به سال های گذشته بهبود دهیم.
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان شرقی فرایند تولید در کشور را به شدت مثبت ارزیابی کرد و افزود: امیدواریم فضای کشور را به فضایی بهتر برای معیشت مردم تبدیل کنیم و مشکلاتی که در حوزه های مختلف وجود دارد را با تکیه بر بخش تولید رفع کنیم.
در این نشست، جمعی از بانوان سازمان مسایل و مشکلات خود را بیان کردند که در این زمینه مقرر شد این موارد پیگیری شود.
انتهای پیام/
نرخ مشارکت زنان در عرصه‌های مختلف رو به افزایش است نصر

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار